אוהדי באר שבע. תואר ראשון לעונה
אוהדי באר שבע. תואר ראשון לעונהצילום: פלאש 90

הראשון שלה. הפועל באר שבע זכתה אמש (חמישי) בתואר הראשון שלה לעונת 2017/18 בכדורגל הישראלי, כשזכתה בתואר אלוף האלופים לאחר שגברה בתוצאה 2:4 על מחזיקת גביע המדינה בכדורגל מאשתקד, בני יהודה תל אביב.

האדומים מבירת הנגב עלו ראשונים על לוח התוצאות כשמוחמד גדיר כבש ספק מעמדת נבדל וירדו להפסקת המחצית כשהם מובילים 0:1 קטן, שלא גילה כלום על הצפון בהמשך המשחק.

זה התחיל בדקה ה-53, כשבני יהודה שכמעט והצליחה לעבור את זניט פטרסבורג הרוסית החזקה במוקדמות הליגה האירופית, המשיכה להראות את היכולות הגבוהות שלה, כשהשוותה את התוצאה עם בעיטת עונשין מ-11 מטרים אותה בעט אלמוג בוזגלו פנימה.

התגובה של באר שבע לא איחרה לבוא, כש-6 דקות אחר כך שוב עלתה ליתרון, הפעם מרגלו של החלוץ הצ'כי פקהארט. מאור מליקסון בישל לחלוץ הרכש החדש את שער הבכורה שלו במדים האדומים ונראה היה שאלה בדרך לזכיה קלילה בתואר.

בני יהודה, כמו בני יהודה העונה לא אמרה נואש וסירבה להרים ידיים, ו-7 דקות אחר כך שוב השוותה את התוצאה כשמאור קנדיל נגח לרשתו של דודו גורש.

נגמר? ממש לא. בדקה ה-72 החמיצה האלופה מבאר שבע בעיטת עונשין מ-11 מטרים אותה בעט טוני וואקמה, ודקה לאחר מכן לואי טהא המחליף הצליח להכניע את שוער בני יהודה זובאס, והאלופה עלתה ליתרון 2:3.

את המסמר האחרון של בני יהודה כבש וואקמה לאחר מבצע אישי אדיר של מיכאל אוחנה, ובסיום - האלופה שומרת על התואר שלה וזוכה בתואר הראשון שלה בעונה החדשה, והחמישי מאז הגיע ברק בכר לקבוצה.

החדשות הרעות עבור האלופה - רגע לפני המשחק הגורלי מול מאריבור בפלייאוף ליגת האלופות, נפצעו דן איינבינדר ומיגל ויטור, כשאלה כמעט בוודאות יחסרו לפחות במשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות.