גלעד ארדן
גלעד ארדןPhoto by Marc Israel Sellem/POOL

שני מונולוגים לפחות הקדיש ליאור שליין כדי לרדת עלי לקול תשואות מכונת הצחוק המוקלט שלו. מעל חצי שעת שידור בפריים טיים הקדיש לי הפוליטיקאי הסטיריקן, ומה שהניע אותו להתחיל לתקוף אותי באמוק השנון שלו, היו אירועי ההצתות שהוא טען שהמצאתי.

צריך להודות: שליין טוב במה שהוא עושה. הוא לוקח רבע אמת ומנפח אותה, הוא יודע להוציא דברים מהקשר ולשים טיעון מגוחך בפיו של אדם ואז לכתוש את הטיעון שהוא עצמו שתל. אחלה טכניקות. אבל זו לא האמת. האמת היא שליאור שליין קצת שקרן.
וכאשר הוא קובע שלא היו הצתות- הוא משקר.

הנה דבריו של טפסר רן שלף, האחראי מטעם הכבאות על חקירת גל השריפות שאמר: "כמעט 90 אחוז מהשריפות המשמעותיות היו הצתות. המציתים היו ערבים, היישובים שנשרפו היו של יהודים". האם שליין יחזור בו אחרי קביעה כזו? ובכן, כאן המקום לצחוק מוקלט מהמכונה.

ואם כל זה לא הספיק, אתמול נעצרו ליד פתח תקווה צעיר וקטין מיישוב ערבי שתועדו במצלמה על ידי עובר אורח תמים, בזמן שהציתו עם מיכל בנזין שדה סמוך למתחם ציבורי. למזלנו, לוחמי האש הצליחו להשתלט על השרפה שפרצה. ארוע חמור ששליין וח״כ טיבי היו מכנים: מזג אוויר קיצוני.
אגב, הדודה של אחד מן העצורים הורשעה בפיגוע דקירה שביצעה סמוך לראש העין. משפוחה.

אז אם יש עוד מי שחושב שההצתות שפקדו אותנו בנובמבר האחרון, היו על "רקע רומנטי", "מנגל שהשתבש" או כל תירוץ אחר- הנה עוד הוכחה חיה שטרור ההצתות חי, קיים ובועט.
וכן ליאור, יש כתבי אישום והם כולם נגד פלסטיניים. צירוף מקרים שכזה.
עכשיו תקשיבו, החסידים של שליין בשמאל משתפים את המונולוגים ומריעים לו, אבל אנחנו יודעים שמרבית הציבור הרבה יותר חכם מזה. הישראליים מבינים שאין תנאי מזג אוויר כל כך משונים שגורמים לשריפות רק בישובים יהודיים.

הציבור חכם ויודע מה האמת. כל עוד השמאל ונציגיו בתקשורת ימשיכו למכור לציבור מציאות בדיונית-המחנה הלאומי ימשיך להנהיג את ישראל. שתפו כדי שהאמת תיחשף. שבת שלום.

(פורסם בדף הפייסבוק של השר ארדן)