טביב. מאמן נוסף בדרך
טביב. מאמן נוסף בדרךצילום: פלאש 90

ביום ראשון הקרוב תפתח בית"ר ירושלים את עונת 2017/18 בליגת העל בכדורגל, כשעל הקווים יעמוד מאמן חדש.

היום (רביעי) הודיעה בית"ר על פיטוריו של מאמנה שרון מימר, כשפרידה מהמאמן שהגיע באמצע העונה שעברה הייתה באוויר כבר מאז הודחו הירושלמים בבושת פנים על ידי בוטב פלובדיב הבולגרית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, כשהובסו בתוצאה 0:4.

הפרידה ממימר הגיעה לאחר קצר ביחסים בין המאמן המפוטר לבעלים הירושלמי אלי טביב, כשזה הורה למחזיק זכויות הניהול של המועדון הירושלמי, אלי אוחנה לפטר את מימר.

בין הבעלים טביב למאמן התגלו חילוקי דעות מקצועיים ומתיחות קשה, בסופה פוטר היום המאמן שהגיע באמצע העונה שעברה לבירה בצל ביקורת קשה על מינויו מצידם של האוהדים הירושלמים אך השתיק את כל מבקריו כשתחתיו בית"ר הציגה יכולת גבוהה בסופה אף העפילה עונה שלישית ברציפות אל מוקדמות הליגה האירופית.

בהודעת המועדון נכתב כי "מחזיק זכויות הניהול בבית"ר ירושלים, אלי אוחנה, נפגש עם מאמן הקבוצה שרון מימר אחרי האימון היום והודיע לו על הפסקת עבודתו במועדון".

מחזיק זכויות הניהול במקומו של אלי טביב, אלי אוחנה אמר עם הודעת הפרידה, "אנו מודים לשרון על העבודה המקצועית, המסורה, והטובה מאז הגיע לבית"ר. לא פשוט להיפרד מאמן לפני תחילת העונה. אבל בנסיבות שנוצרו החלטתי שטובת המועדון מחייבת את הצעד הזה".

מבית"ר נמסר עוד כי "ביום יומיים הקרובים נודיע על מינוי מאמן חדש לבית"ר ירושלים", כשמי שנראה הכי קרוב להתמנות למאמן של הירושלמים הוא לא אחר מאשר גיא לוי, שכבר אימן את הירושלמים במשך חצי עונה, מינואר 2015 ועד לסופה, כשזה פוטר בשל חילוקי דעות עם טביב על גובה המשכורת שלו.

למעשה, פיטוריו של מימר מגיעים אחרי 15 משחקי ליגה בלבד בהם אימן את הירושלמים, והמאמן הבא יהיה השמיני מאז נכנס אלי טביב כבעלים של הקבוצה הירושלמית.