שכטר חוגג עם האוהדים
שכטר חוגג עם האוהדיםצילום: ליאת אבשלומי, דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר י-ם

את העונה האחרונה סיימה בית"ר ירושלים עם ניצחון 0:2 על מכבי ת"א, וכמעט ככה פתחה את הנוכחית הקבוצה הירושלמית ששיפרה בשער אחד את המאזן, כשניצחה הערב (ראשון) באצטדיון נתניה את התל אביבים בתוצאה 3:0.

המשחק שהיה הראשון העונה של השתיים במסגרת ליגת העל בכדורגל, אך לא ראשון עבורן העונה כששתיהן שיחקו במפעל מוקדמות הליגה האירופית וכן בגביע הטוטו.

בעוד הירושלמים הודחו בבושת פנים מול בוטב פלובדיב הבולגרית בסיבוב השני, התל אביבים רחוקים מרחק 90 דקות מהעפלה שניה ברציפות אל שלב הבתים של הליגה האירופית, והערב בנתניה נראה שמצב היחסים הוא הפוך לגמרי. הירושלמים עקצו את המארחים שלוש פעמים, על אף שליטה יחסית בכדור והיממו את האוהדים התל אביבים.

זה התחיל עם שער של איתי שכטר בדקה ה-10 שהחמיץ בבעיטת עונשין מ-11 מטרים אך את הריבאונד כבש פנימה, המשיך עם שער נוסף שלו בדקה ה-34 ושער אחרון של עידן ורד בדקה ה-90.

ג'ורדי קרויף, שירד העונה באופן סופי לקווים והוגדר כמאמן התל אביבים, רושם את ההפסד הראשון שלו כמאמן אחרי 26 משחקים, ונראה שמכבי שלו חייבת לעשות שינוי מהר כי משהו לא עובד בקבוצה, ארבעה ימים לפני משחק הגומלין מול אלטאך האוסטרית.

בית"ר, ללא מאמן ראשי ואחרי זעזוע שעברה בעמדת המאמן, עולה למקום הראשון בטבלת ליגת העל בכדורגל עם סיום המחזור הראשון. זה עוד ייגמר באליפות?

במשחק המקביל ניצחה בני סכנין את הפועל עכו בתוצאה 2:1.