שחקן הפועל תל אביב לאחר הירידה לליגה הלאומית
שחקן הפועל תל אביב לאחר הירידה לליגה הלאומיתצילום: Roy Alima/FLASH90

27 שנים לא שיחקה הפועל ת"א בליגה השניה. הערב (שני) האדומים מת"א פתחו את המסע שלהם בדרך חזרה אל ליגת העל שבכדורגל ברגל ימין, כשניצחו בקלילות את הפועל ראשון לציון בתוצאה 0:3.

האדומים אמנם התקשו מעט במחצית הראשונה מול הקבוצה שבבעלותו של אייל ברקוביץ', מי שלפני שנים ספורות עמד בראש התל אביבים האדומים, ועם שער מהיר בפתיחת המחצית השניה של עידו אקסברד פרצו אלה את הסכר בדרך לניצחון הבכורה העונה בליגה השניה.

אקסברד ניצל טעות בהגנת הכתומים מראשון לציון כבר כעבור 3 דקות מפתיחת המחצית השניה, וכבש בקלות את השער הראשון העונה לזכות התל אביבים בליגה השניה. צמד שערים מהיר בתוך 3 דקות של גיא בדש בדקה ה-70 וג'וזף גנדה בדקה ה-73, קבעו את תוצאת המשחק ואת העפלתה של הקבוצה התל אביבית אל המקום הראשון בטבלת הליגה הלאומית, עם סיום המחזור הראשון.

הקבוצה של ניר ברקוביץ', אחיו של הבעלים אייל, שרוצה לעשות השנה את קפיצת המדרגה ולחזור להיות קבוצת צמרת בלאומית תנסה לעשות זאת מול קבוצות שוות ברמתן אליה, כי מול הפועל תל אביב זה הספיק רק למחצית אחת וגם זה בקושי.

יש לציין, כי עם פתיחת המשחק נזרקו כ-15 רימוני עשן אל כר הדשא, מה שחייב יהיה לגרור את האדומים שגם ככה לא שופעים בתזרים מזומנים, אל בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. בשל השלכת רימוני העשן החל המשחק באיחור של שבע דקות לעיניי 4,000 צופים בעיצומו של יום שני בשבוע, מספרים גבוהים מאוד של קהל עבור משחקי הליגה השניה.