לנדוור, פסטה אדומה וטעימה
לנדוור, פסטה אדומה וטעימהצילום: יח"צ לנדוור

חוויית האירוח של לנדוור כל כך מדויקת ומשפחתית, שאם אברהם אבינו היה פה, הוא בטח היה מארח בלונדוור. קפה לנדוור הכשר בגבעת שמואל, אחד מ 20 הסניפים הכשרים של הרשת מממש אצלו מסורת של אירוח ואהבה לקפה.

בית הקפה בקניון רוגובין בגבעת שמואל, הוא מקום מפגש אידיאלי המכניס אורחים בכל שעות היום, באווירה ביתית ובתפריט המתאים את עצמו לבוקר מפנק עם חבר או חברה, הפסקת צהריים חמה או נשנוש של ערב לצד בירה טובה. לצד ייצור הקפה המשובח שמאפיין את הרשת, מבוסס התפריט על ערכים של טריות, איכות והאמונה שאוכל טוב דורש השקעה ואהבה.

האוכל של לנדוור איטלקי-ים תיכוני המתעדכן מדי עונה ומכיל מגוון ארוחות בוקר, תבשילי מחבת, פסטות, סלטים, מני בצקים, מנות טבעוניות, ארוחות המותאמות לילדים ועוד. סניף קפה לנדוור הכשר בגבעה, ממוקם על קו התפר הנגיש שמחבר את פתח תקווה, גבעת שמואל ובני ברק, מה שהופך את הסניף למקום הקרוב והמתאים ביותר לקהילה בגוש גן לארח בו משפחה וחברים.

קפה לנדוור הוא המקום הרגוע והמשפחתי שחיפשתם תמיד, מקום עם אווירה ביתית ואירוח כשר מהלב, זה סוד הקסם של הסניף שלנו בגבעת שמואל המכניס אורחים במסורת של טעם, איכות וטריות, ובניגוד לאוהל של אברהם אבינו, הפעם מדובר במקום שווה וממוזג...

כשרות: הרבנות גבעת שמואל.