הרב רונצקי
הרב רונצקיצילום: חזקי עזרא

ראש הישיבה באיתמר והרבצ"ר לשעבר, הרב אביחי רונצקי, מתמודד עם גידול סרטני נוסף שהתגלה בגופו וכי בימים הקרובים הוא צפוי לעבור גל נוסף של טיפולים.

בשיחה עם ערוץ 7 ביקש הרב להתפלל להחלמתו: הרב אביחי ניסן בן חיה, בתוך שאר חולי ישראל.

שר החינוך נפתלי בנט אמר לערוץ 7 כי ''הרב רונצקי הוא נשמה ענקית ומלא אהבה לעם שלנו. יחד עימו, איילת ואני יצאנו לדרכנו הציבורית, כי הוא הראשון שהאמין בנו. יחד עם כל עם ישראל, אני משקיע תפילות מיוחדות לרפואתו של אהובנו הרב רונצקי''.

שרת המשפטים איילת שקד אמרה כי ''הרב רונצקי הוא אדם יקר, צדיק ושותף לדרך, לצערי התגלה גידול נוסף בגופו. אני מתפללת להחלמתו ומבקשת מכולם להצטרף לתפילותיי''.

כזכור, הרב רונצקי גילה את מחלת הסרטן לאחר שרצה לתרום כליה ובמהלך הבדיקות נחשפו הרופאים לגידול בגופו.

"רציתי להיאבק למען חיים של אחרים, לבסוף גילית שאני נאבק למען החיים של עצמי", אמר הרב לאחר הגילוי הקשה. "אני מתפלל בקצרה, קשה לי אז אני מתפלל בשכיבה אבל כל מילה בסלע, מילה אחר מילה וכל מילה משוגרת כלפי מעלה. אני לא היחיד בכך שהייסורים מביאים אותו למצב של קרבת ה'".

בחודש יוני האחרון עבר הרב ניתוח מסובך. כמה ימים לאחר מכן הוא סיפר לערוץ 7 "ראיתי במהלך ימי האשפוז הארוכים (חמישה שבועות) והמייסרים עד למאוד, גילויי אהבה, מסירות נפש בתפילות הרבים וחיבוק ענק ממעגלי אנשים שלא הכרתי מימי. זה סוד קיומנו, אותה אהבת אין קץ של ישראל, איש לרעהו".