בני ברק
בני ברקש. כהן. ערוץ 7

לקראת פתיחת שנת הלימודים עירית בני ברק מפרסמת את מספר התלמידים שיחבשו את ספסלי הלימודים בעוד ימים אחדים.

על פי הודעת העיריה, שיעור הגידול במספר התלמידים בבני ברק הינו הגבוה ביותר בגוש דן. 69,650 תלמידים יפתחו את שנת הלימודים במגוון בתי-ספר יסודיים ועל-יסודיים וגני-ילדים בשנת הלימודים החדשה, לעומת 66,150 בשנת הלימודים הקודמת.

גני-הילדים ימנו 18,050 תלמידים ב-470 מסגרות, בבתי הספר היסודיים ילמדו 30,400 תלמידים ב-93 בתי"ס, בבתי ספר על יסודיים וישיבות קטנות ימנו 17,550 תלמידים ב-88 מסגרות, 1,600 תלמידים ילמדו בבתי"ס שאינם נוטלים תקציבים ממשלתיים או עירוניים מטעמים אידאולוגיים, 950 ילמדו בחינוך מיוחד של גני-ילדים, 1,100 בחינוך מיוחד בבתי"ס יסודיים.

"בבתי ספר ובגני ילדים רבים באזורים שונים של העיר מתבצע פרוייקט נרחב, בשיתוף משרד החינוך ו"מפעל הפיס", בסכום של למעלה מ-35 מליון שקלים, של שינויים והתאמות במבנים", אומר דובר העיריה אברהם טננבאום. "בבתי"ס רבים מתבצעים שיפוצים נרחבים או תוספות בניה, שישפרו את קליטת התלמידים בשיפור מצבם וחזותם של בתי-הספר", הוסיף.

עוד הוסיף כי מחלקת התחבורה באגף תשתיות ופיתוח של העירייה תשיק בקרוב פרוייקט חינוכי בבתי ספר ובתלמודי תורה שכותרתו 'זהירות בדרכים - זה כל הסיפור', בשיתוף אגף החינוך העירוני, להגברת מודעות זהירות בדרכים בסביבות האוטובוס, הגעה בטוחה לבית הספר ובטיחות בשעות הצהריים בגני המשחקים. "הפעילות תכלול מערך הסברה והדרכה בבתי ספר, פרסום חוצות וע"ג אוטובוסים, הדבקת מודעות והרצאות של גורמים מקצועיים", אמר הדובר.