אוהדי בית"ר. (ארכיון) מקום ראשון
אוהדי בית"ר. (ארכיון) מקום ראשוןצילום: פלאש 90

6 שנים שבית"ר ירושלים לא פתחה את העונה בליגת העל עם שני ניצחונות רצופים. אז, תחת אימונו של יובל נעים זה נגמר עם המקום התשיעי, הפעם עושה רושם זה ייגמר הרבה יותר גבוה. אליפות? עוד מוקדם.

הצהובים שחורים שאירחו הערב (שני) את משחק הבית הראשון שלהם לעונת 2017/18 בליגת העל שבכדורגל, באצטדיון המושבה שבפתח תקווה בשל עבודות שיזרוע שמתקיימים בכר הדשא באצטדיון טדי, הפכו פיגור מוקדם לניצחון שמעלה אותם אל המקום הראשון בטבלת ליגת העל שבכדורגל, רגע לפני פגרת הנבחרות.

הירושלמים נכנסו לפיגור מוקדם כבר בדקה ה-15 לאחר טעות קשה של בוריס קליימן ו-ויקטור גנב הבולגרי שהדיח את בית"ר עם בוטב פלובדיב רק לפני חודש, וחתם באשדוד בשבוע האחרון, ניצל והעלה את האורחים ליתרון מפתיע.

כרטיס אדום לניר ברדע שנגע בכדור בידו בצורה מכוונת, אך כשאיתי שכטר היה בעמדת נבדל שינה את המומנטום והבית"רים החלו ללחוץ על שערם של האשדודים. 11 דקות החזיקו שחקני אשדוד מעמד, עד שערבוביה בהגנה לאחר כדור קרן הביאה לשער השיוויון המיוחל מרגליו של ז'אורז'יניו ואל הפסקת המחצית ירדו שתי הקבוצות בתיקו 1:1.

העומק של ספסל המחליפים של בית"ר יחד עם העובדה כי הובילו בשחקן עודף על האורחים מאשדוד נשאו פרי במהירות כשכבר לאחר 10 דקות מהפתיחה קבעו הירושלמים מהפך עם שער של מספר 15 - יוסי בניון לאחר קרן.

גם השחקנים המחליפים של בית"ר הערב זכו לכבוש שערי בכורה העונה בליגת העל שבכדורגל, כשיעקב בריהון ואנתוני וראן, בדקות ה-81 ו-85 בהתאמה, התכבדו לתקוע את המסמר האחרון בארונה של אשדוד שסמיימת את שני המשחקים הראשונים ללא נקודות.

הירושלמים? עדיין ללא מאמן ראשי קבוע, עולים למקום הראשון בטבלת ליגת העל שבכדורגל לאחר עוד משחק שמניב פירות אבל פחות כדורגל יפה לעין.