בכל מקום ובכל זמן
בכל מקום ובכל זמןצילום מסך מתוך האפליקציה

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, הורים רבים מתלבטים כיצד לוודא שימוש נכון במכשירי הסלולר של ילדיהם, המלווים אותם לכל אורך שעות היום.

בין האפליקציות והמשחקים שבהם עושים הילדים שימוש, ממליצים במד"א להתקין בכל מכשירי הסלולר את אפליקציית ''מד"א שלי'', שתאפשר לילד להזעיק את מד"א בלחיצת כפתור אחת בלבד מבלי שיצטרך אפילו לזכור את מספר החירום של מד"א - 101.

בנוסף, עם הזנקת מד"א באמצעות האפליקציה, משוגר באופן מיידי מיקומו המדויק של הילד למוקד מד"א ולצוותים הנמצאים בדרך, באופן שמאפשר להגיע אליו במהירות ובקלות, גם אם הילד מבוהל או שאינו יודע להסביר היכן בדיוק הוא נמצא.

עוד ממליצים במד"א להכניס אל האפליקציה את המידע הרפואי הבסיסי של הילד, הכולל אלרגיות לחומרים שונים ולתרופות, מידע רפואי על שימוש במשאפים ומידע על מחלות שונות דוגמת אסתמה, סכרת, אפילפסיה, מחלות לב או כל מידע רפואי משמעותי אחר.

כך, צוותי מד"א המגיעים לטפל בילד יכולים לקבל מיד את כל המידע הרפואי הרלוונטי לטיפול בו, גם כאשר הילד אינו יודע או אינו יכול ליידע על עברו הרפואי.

במד"א מדגישים כי האפליקציה נגישה לחלוטין גם לבעלי מוגבלויות וזמינה במגוון רחב של שפות, על מנת להיות נגישה לכל אחד ואחת בישראל.

עוד מאפשרת האפליקציה, שהורדה כבר ע"י עשרות אלפים בישראל, להכניס לתוכה מידע רפואי ופרטים של קרוב משפחה אחד, למקרה שמדובר בקרוב משפחה- מבוגר או קטין, למשל, שאינם יודעים לתפעל את האפליקציה בעצמם.

כך, יכול ההורה להכניס אל האפליקציה את המידע הרפואי של ילדו ובמקרה חירום אף לשגר אליו את צוותי ההצלה מבלי שהילד יצטרך לעשות דבר.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, אמר כי "מד"א פועל כל העת למען קידום טכנולוגי והטמעת טכנולוגיות חדישות שיאפשרו הצלת חיים של כל אחד, בכל מקום ובכל זמן. מטרת אפליקציית 'מד"א שלי' לסייע בהצלת חיים ואני קורא לציבור ההורים לוודא כי האפליקציה מותקנת בכל אחד ממכשירי הסלולר של ילדיהם. בזמן אמת, האפליקציה תוכל לסייע להציל את חייהם".