כאוס בהסעות. בני ברק
כאוס בהסעות. בני ברקצילום: פלאש 90

שנת הלימודים נפתחה בסוף השבוע האחרון אולם ילדי החינוך המיוחד בבני ברק מתקשים לחזור לשגרת הלימודים בשל מערך הסעות לקוי הפוגע בניידות הילדים.

לטענת הורים לילדים מהחינוך המיוחד, בימים הראשונים ללימודים, במוקדים רבים ההסעות כלל לא הגיעו, והיכן שהגיעו נרשמנו איחורים משמעותיים וכשלים לוגיסטיים בכל הנוגע לשינוע התלמידים למוסדות הלימוד.

לדבריהם, העיריה הוציאה למכרז את מערך ההסעות לילדי החינוך המיוחד תחת תנאים קשיחים מבחינה כלכלית שהותירו את רוב חברות ההסעות מחוץ למכרז. החברה שזכתה, לדבריהם, מתקשה לתפקד.

אחד ההורים, אבי מימרן, תיאר את אשר עבר על ההורים והילדים ביממות האחרונות. "אין שיגרה. אין שקט. לחץ של בוקר, טלפונים בהולים שלא זוכים למענה בעירייה. למה? כי אין הסעות. מחכים להודעה, מתקשרים למלווה שמבולבל בעצמו, מחפשים מענה. אין. תסתדרו לבד".

מהעיריה נמסר היום כי ביממה האחרונה בוצעו "צעדים משמעותיים", כלשונה, וכבר מחר ניתן יהיה לראות את השינוי בשטח.

"עיריית בני ברק ביצעה היום צעדים משמעותיים במערך תפעול הסעות התלמידים בחינוך המיוחד, בעקבות הקשיים התפעוליים הניכרים ששררו בימים האחרונים בנושא, ובעקבות שינוים אלו היא מקוה שהגוף שיתפעל ביום רביעי בבוקר את מערכת ההסעות יסדיר את כל הבעיות ששררו בימים האחרונים, וההסעות תפעלנה באורח סדיר לחלוטין", נמסר על ידי דובר העיריה.