נעמה הנקין ז"ל
נעמה הנקין ז"לצילום: באדיבות המשפחה

לכל שיר מצורף הסבר, המאיר זווית הסתכלות על הקשר שבין השיר והימים הנוראים. המטרה היא לקדם שיח דתי-חילוני בנושא. בספר פירותיהם של זלדה ויהודה עמיחי וגם סיוון הר שפי ונעמה הנקין. עורך ויוזם: מרדכי (מודי) כהן.

*****

רציתם ללכת להופעה חיה של אברהם טל ולא יצא? השבוע, לראשונה, הוציא האמן המצליח אלבום הופעה חיה עם לא פחות מ‑18 רצועות שכוללות את כל להיטיו האהובים והמוכרים. מתחילת דרכו ב'שוטי הנבואה' ואחר כך בקריירת הסולו שלו. תמצאו שם את "אדם צובר זיכרונות" ועד ל"הימים עוברים". 'אברהם טל LIVE'.

*****

אז איך ייראו החיים בשנת 2050? בואו לליל המדענים ותגלו. הערב שבו יורדים החוקרים ממגדל השן ומשתפים את הציבור בהתקדמות המחקר יתקיים השנה בכ"ח באלול, ב‑13 מוסדות אקדמיה ומחקר ברחבי הארץ. בכל מקום ידברו המדענים וימחישו את העתיד הצפוי לכולנו מזווית שונה. לפרטים: rn.most.gov.il.

*****

אמירת סליחות מרגישה אחרת כשהיא מגיעה מאווירה ירושלמית מיוחדת. ערן גל-אור, מחבר סדרת 'מסלולים - להתאהב בארץ מחדש', מציע סיורי סליחות שמתחילים בעיר החדשה ומגיעים אל סמטאות העיר העתיקה במסע שיחלחל אל תוך הנשמה. חמישי הבא, שלישי שאחריו ורביעי הסמוך ליום כיפור. 21:30‑2:00, לפרטים צרו קשר דרך דף הפייסבוק "מסלולים להתאהב בארץ מחדש".

לתגובות: [email protected]