לא ציפינו לשמוע חומרים חדשים מנתן גושן אחרי ששחרר את אלבומו הרביעי באביב האחרון, אבל כעת אנחנו זוכים לשיר חדש שלו, בשם "כחומר בידי היוצר" - ניגון חב"ד מתוך תפילות יום הכיפורים. למעשה מדובר בשיר הראשון מתוך "צמאה 4", פרויקט המפגיש מבצעים ויוצרים חדשים ומרעננים עם ניגוני חב"ד מסורתיים.

נתן גושן, כמו כל שאר המבצעים, בחר בעצמו את הניגון מתוך חיבור אישי. בנוסף לגושן, ישתתפו באלבום שצפוי לראות אור בקרוב גם אביתר בנאי, אריאל זילבר, אברהם פריד, שי צברי, יונתן רזאל, ישי ריבו, קובי אוז, קובי אפללו, שלמה גרוניך, אמיר דדון ועידן חביב.

"צמאה" הינו פרויקט של התוועדויות מוזיקליות, שצמח כסדרת הופעות המוניות, חלק מאירועי י״ט כסלו בבנייני האומה, בירושלים. הפרויקט, המפגיש חומרים וניגונים חסידיים עם יוצרים מכל הקשת התרבותית היהודית/ישראלית - זכה להצלחה יוצאת דופן והוליד סדרה של אלבומים ייחודיים שהגיעו למעמד של אלבומי זהב ופלטינה, לצד ערוץ יו-טיוב מצליח ועוד.

מופעי ההשקה הגדולים של צמאה 4, ייערכו במסגרת אירועי י"ט כסלו תשע"ח בבנייני האומה בירושלים ויתפרסו על פני חמישה ימים מלאים בהשתתפותם של: אברהם פריד, יונתן רזאל, אריאל זילבר, ישי ריבו ואחרים.

כִּי הִנֵּה כַּחֹמֶר בְּיַד הַיּוֹצֵר, בִּרְצוֹתוֹ מַרְחִיב וּבִרְצוֹתוֹ מְקַצֵּר, כֵּן אֲנַחְנוּ בְיָדְךָ חֶסֶד נוֹצֵר, לַבְּרִית הַבֵּט וְאַל תֵּפֶן לַיֵּצֶר. כִּי הִנֵּה כָּאֶבֶן בְּיַד הַמְסַתֵּת, בִּרְצוֹתוֹ אוֹחֵז וּבִרְצוֹתוֹ מְכַתֵּת, כֵּן אֲנַחְנוּ בְיָדְךָ מְחַיֶּה וּמְמוֹתֵת, לַבְּרִית הַבֵּט וְאַל תֵּפֶן לַיֵּצֶר. כִּי הִנֵּה כַּגַּרְזֶן בְּיַד הֶחָרָשׁ, בִּרְצוֹתוֹ דִּבֵּק לָאוּר וּבִרְצוֹתוֹ פֵּרַשׁ, כֵּן אֲנַחְנוּ בְיָדְךָ תּוֹמֵךְ עָנִי וָרָשׁ, לַבְּרִית הַבֵּט וְאַל תֵּפֶן לַיֵּצֶר.