שלמה בניזרי
שלמה בניזריצילום: פלאש 90

השר לשעבר מטעם ש"ס, שלמה בניזרי, שוב מותח ביקורת על ח"כ יגאל גואטה שהשתתף בחתונה בה נישאו שני גברים.

בשבוע שעבר תקף בניזרי את גואטה, וזה האחרון השיב כי בניזרי ''מתוסכל''. הערב (שלישי) בניזרי לא נשאר חייב וענה לח''כ גואטה.

"איך יתכן שאדם שנבחר מקולותינו, הקולות שלי ושלכם, מתנהג כך? הסתכסכתי עם חברים טובים שלי כדי לעזור לש"ס ולא למפלגות אחרות, ואני עדיין תומך ואתמוך בש"ס. אין לי דבר עם אותו ח"כ, פגשתי אותו פעם אחת באקראי. במקום שיש חילול השם אין חולקין כבוד אפילו לא לרב", אמר בניזרי בתוכניתו ברדיו ''קול ברמה''.

''חשבתי שאחרי שפרסמתי את הדברים, הוא יתחרט. אבל לא, הוא חזר על דבריו שוב בתחנות אחרות. אמר שבניזרי מתוסכל, אני מתוסכל? הייתי 17 שנה בכנסת והוצאתי חמישה ספרים ומדי ערב אני מחזיר בתשובה אלפים", הוסיף השר לשעבר.

בניזרי גם תקף את העובדה שח"כ גאוטה תומך בבתו הזמרת. ''הוא הגיע עם בתו לאולפן טלוויזיה, לגבות את בתו כזמרת. שם הוא גם טען שש''ס לא הוקמה רק עבור חרדים, אז מה, אנחנו מפלגה חילונית?

''הוא אף הוסיף שהוא גאה שבתו דוגמנית ואמר שלא יפרק את הממשלה על ברית הזוגיות והשטויות האלה, אלא רק על דברים חברתיים, הוא קורא לברית הזוגיות שטויות? מעולם לא שמענו נציג ציבור חרדי שמדבר ככה'', תקף בניזרי.