"חתר למגע ומנע אסון כבד עוד יותר"

מפקד אוגדת איו"ש תת-אלוף ערן ניב העניק הערב (שלישי) ציון לשבח לסמל-ראשון ע' מיחידת "עוקץ" שניטרל את המחבל שרצח שלושה מבני משפחת סלומון בנווה צוף.

בנוסף, הוענקה תעודת הערכה מיוחדת לרב-סרן מ', קצין מיחידת דובדבן אשר הוביל את פקודיו במאות מבצעים לסיכול פיגועי טרור במדינת ישראל.

אלוף פיקוד המרכז רוני נומה אמר בטקס כי הלוחם ע' ''הפגין יוזמה, קור רוח וחתר למגע. במעשיו הפגין רוח לחימה, דבקות במשימה ומנע אסון כבד עוד יותר. צה״ל התברך בחיילים ובמפקדים, אמיצים ונאמנים שאהבת המולדת אהבת האדם ורעות בוערים בקרבם''.

''רב סרן מ׳ הוא דוגמא לכך, זהו קצין מיחידת דובדבן שהוביל את פקודיו לפעול במאות מבצעים בהם סכלו טרור ופעלו לביטחון תושבי ישראל. ע׳ גם הוא דוגמא לכך! ואתה שמעון אביו של ע׳, גם אתה דוגמה לאזרחות למופת. לא נשארת בבית, יצאת, יזמת, ונתת דוגמה אישית לע׳- לך מוענקת תעודת הערכה כפולה הן על תפקודך באירוע והן על הערכים אותם נטעת בבנך ע'.

''בערב השנה החדשה ובפתח חגי תשרי, הרצון וההשראה לפגע לא פוחתים", הוסיף אלוף הפיקוד נומה. ''כוחותינו ימשיכו לפעול מדי יום לסיכול הטרור באמצעים סמויים וגלויים לשמירת ביטחון ואיכות החיים של תושבי ישראל".