ראשי המועצות עם האלוף נומה
ראשי המועצות עם האלוף נומהצילום: דובר צה"ל

ראשי הרשויות ביהודה ושומרון השתתפו אתמול (שלישי) בטקס ''הרמת כוסית'' לקראת ראש השנה, עם מפקד פיקוד מרכז האלוף רוני נומה והקצינים הבכירים בפיקוד.

״אנחנו מחויבים באופן טוטאלי לביטחון ואיכות החיים של תושבי המרחב", אמר נומה, ''יש לנו חובה לדאוג גם לאיכות החיים של האוכלוסיה הפלסטינית, לפגוע במי שמעורב ולא במי שלא.

''בפתח השנה החדשה אני רוצה להודות לעשרות ואלפי אנשי כוחות הביטחון- בצה״ל, בשב״כ, במג״ב ובמשטרה, אנשי המנהל האזרחי והייעוץ המשפטי המהווים חלק בלתי נפרד מעשייה של ימים כלילות לביטחון האזור", הוסיף אלוף הפיקוד.

אבי רואה יו"ר מועצת יש"ע בירך את המשתתפים, "עברנו שנה לא פשוטה עם פיגועים ואירועים קשים, עם הריסה של בתים בעמונה ועפרה. אנו מבינים שנוכחותנו כאן היא מאתגרת, אבל נקודת האור היא שיתוף הפעולה ההדוק עם צה״ל וכוחות הביטחון. בלי זה לא נצליח לפתח ולבסס את ההתיישבות בחבל ארץ זה''.

לדברי רואה, ''אנו רואים חשיבות בקשר השוטף ובעבודה הצמודה עם צה״ל וכוחות הביטחון ומנגד מבינים שיש לפעול גם לקשר עם התושבים שגרים כאן אתנו, ונמצאים יחד במרכזי המסחר והתעשייה, בכבישים ובשאר המקומות.

''תודה לכם חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, מהחייל הפשוט ועד המפקד הבכיר ביותר. ובעיקר תודה למשפחותיכם שמאפשרות לכם לצאת בשעות לא שגרתיות ולאפשר לנו את המשך החיים כאן. שנה טובה לכל עם ישראל״, איחל רואה.