גלית דיסטל אטבריאן
גלית דיסטל אטבריאןצילום: פלאש 90

הסופרת והפובליציסטית הימנית גלית דיסטל אטבריאן כתבה טור מושחז באתר NRG תחת הכותרת "פתאום הח"כיות שותקות: ככה זה כשהמטרידן ממרצ".

הטור התייחס לדיווחים על פרשה הקשורה לאיש מרצ / בכיר בהסתדרות החשוד בעבירות חמורות.

ואולם, הטור נמחק בינתיים מאתר NRG והוא אינו מופיע עוד ברשימת המאמרים של המחברת.

על הפרשה הוטל צו איסור פרסום לפני 7 חודשים אך היא צצה באחרונה במספר פרסומים – כולל בהודעה מטעם יו"ר מרצ עצמה. אין במאמר שום פרט מידע שלא פורסם כבר במקומות רבים אחרים. מה שיש בו זו מתקפה רהוטה וחדה על הצביעות של הפמיניסטיות מהשמאל, ששמרו על שתיקה גמורה לגבי הפרשה, ולא התייחסו אליה אפילו ברמז, עד שנחשפה בטוויטר ע"י אשת ימין.

"מישהו שיסביר לי את קשר השתיקה הפנומנלי הזה, הראוי להערצה הזה, במיוחד בעידן התקשורת החופשית שטסה כמו אוטוסטראדה", כתבה דיסטל אטבריאן. "כמה ידיים שמאלניות פוליטית רחצו ידיים שמאלניות תקשורתית אחרות, כדי לעצור בכל כוח את פצצת הסירחון הזאת, המממ?"

"אני מאשימה", הוסיפה. "אני מאשימה את חברות הכנסת ממפלגות השמאל, אני מאשימה את הארגונים הפמיניסטים, אני מאשימה את התקשורת המוטה ואני רוצה שהם כולם ידעו היטב – לא מאמינה לכם יותר.

"לא מאמינה לצווחות ההיסטריות, הן לא נועדו להגן על נשים, הן נועדו לגזור קופון פוליטי. לא מאמינה לחמלה המדומה שלכם, לזעם האימתני שלכם כלפי גברים חשודים... הכל צביעות, משחק מכור, שקר גולמי, אוי לנשים האומללות שסומכות עליכם, אוי למי שמצאה בכם כתובת, אוי לצביעות שמוציאה מהדעת, אוי ואבוי".

מקור יודע דבר מסר כי המאמר נמחק לפי דרישת הפרקליטות. דובר משרד המשפטים הכחיש זאת. "לפרקליטות לא היתה כל מעורבות בהסרת הפוסט האמור, ככל שאכן הוסר". מאתר NRG נמסר, "המאמר של גלית נמחק מכיוון שיש צו איסור פרסום על כל פרטי הפרשה".

הכותב הוא יו"ר תנועת המשפחה