כוחות צה"ל בכפר ממנו יצא המחבל להר אדר
כוחות צה"ל בכפר ממנו יצא המחבל להר אדרצילום: דובר צה"ל

תושבת הר אדר הסעירה את הרשת לאחר שהביעה צער על מותו של נימר מחמוד אחמד ג'מל, המחבל שרצח שלושה ישראלים בפתח יישובה בשבוע שעבר.

"הכרתי את נימר באופן אישי, שנים רבות הוא הסתובב בינינו. תמיד הסביר לי פנים, ואני השבתי לו במאור פנים. פעמים רבות הוא נופף לקראתי, לוכד את תשומת הלב שלי מרחוק וקורא 'מה נשמע איילה?'. הכול נדמה היה כל כך כשורה", כתבה האישה.

"לנימר הייתה עבודה יציבה בהר אדר, והוא התפרנס בכבוד", כתבה התושבת, "עובדים פלסטינאים במשק בית בהר אדר מרוויחים כ-50 שקל לשעה. בחשבון פשוט מדובר בכ-400 שקל ליום, כ-10,000 בחודש. קשה לומר שפלסטינאים מועסקים בהר הדר על תקן של 'עבודה ערבית זולה'. הוא אפילו עבד אצלי בבית כמה פעמים, התחננתי לפנים שיבוא לעבוד אצל אמא שלי".

"אני מוצאת את עצמי חשה צער תהומי על אור, בן הר אדר, ושני חיילי מג"ב שחייהם נגדעו אתמול בבוקר. באותה מידה הם הרי היו יכולים להיות, חס וחלילה חס ושלום, בני ביתי ומשפחתי. אך מוזר ככל שישמע, אני חשה צער גם על נימר ועל הטרגדיה האיומה שפקדה אותו ואת משפחתו".

עותמאן עותמאן, אחיו של המאבטח הערבי שנרצח בפיגוע, הזדעזע מהפוסט וכתב "איילה שלום, אני אח של יוסף שנרצח, הגן עלייך ועל כך תושבי הר אדר. אני גאה בו, וכואב לי. אבל מתבייש שיש אנשים כמוך – שאני צריך להכנס לפייסבוק ולראות פוסט כזה, זה מכעיס, במקום שתשפילי ראש. אף אחד לא ביקש ממך להתאבל, אבל זה לא מכבד".