מרילו דנלי בת ה-62, מי שהיתה חברתו לחיים של סטיבן פאדוק, הרוצח מלאס וגאס, נמצאת ביפן וה-FBI מתכוונת לחקור אותה כשתשוב לארה"ב.

רשת "פוקס ניוז" דיווחה כי ככל הנראה אי אפשר להכריח את דנלי בת ה-62 לחזור לארה"ב, כל זמן שאינה מואשמת בעבירה כלשהי.

לפי כתבת "פוקס ניוז", קתרין הריג', חל שינוי מובהק בהתייחסות ה-FBI לדנלי. בשעות שמיד לאחר הטבח בלאס וגאס, הודיעה המשטרה שהיא מבוקשת לחקירה. אחר כך נאמר שהיא לא חשודה בכלום וכי היא נמצאת בחו"ל. וכעת הבהיר השריף בלאס וגאס שדנלי בהחלט עדיין מבוקשת לחקירה אך הדבר ייעשה כנראה כשהיא תשוב לארה"ב.

החקירה מתרחבת, לדברי הריג', והחוקרים אוספים כל פרט מידע אודות עסקיו של פאדוק, מערכות היחסים שלו ונסיעותיו. לפי תחקירים עתונאיים אודותיו, הוא היה אדם אמיד שנהג להמר באופן מקצועי. החוקרים רוצים לאתר נקודה שבה אירע דבר-מה שיכול היה לגרום לפאדוק להחליט לבצע את הטבח.

פאדוק השתמש בתעודות של דנלי בכדי להזמין את הסוויטה בה שהה, בקומה ה-32 של המלון, מיום חמישי ועד להתאבדותו אתמול. דנלי תיארה עצמה בפרופיל מקוון כאשת מקצוע בתחום ההימורים והמלונאות.

בסוויטה של פאדוק היו שני חדרים סמוכים, שבשניהם הציב פאדוק חצובות והניח עליהם את כלי הנשק ששימשו לטבח. הוא שבר את החלונות בשני החדרים לפני שהתחיל במסע הירי.