אוהדי באר שבע. תומכים ודואגים לשחקנם
אוהדי באר שבע. תומכים ודואגים לשחקנםצילום: פלאש 90

"כל מה שבנית, כל מה שעבדת בשבילו, השם שלך, המשכורת שלך, המשחק, אפילו סתם אימון, החיים שלך. ברגע הכל יכול להסתיים. אמת או שקר, זכאי או אשם, תמימות לב או זדון לא באמת שואלים אותך", כך פתח היום (שלישי) בלמה של האלופה הפועל באר שבע את הפוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו הוא מתייחס לראשונה לפרשה שעשויה להביא לפרישתו המוקדמת.

תחילתה של הפרשה היא בסיום משחק הפלייאוף במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. שיר צדק, בלמה של הפועל באר שבע נלקח לבדיקת סמים אקראית ושגרתית ברמות הללו. לאחר שנבחנו הבדיקות התגלה כי בדמו של צדק היו סימנים לחומרים אסורים.

הבדיקה הנוספת שחזרה השבוע העלתה כי אכן צדק לקח תוספי מזון עם חומרים אסורים, ובין אם מדובר בטעות ושגגה ובין אם מדובר בזדון ורשלנות, צדק עשוי לספוג עונש כבד מנשוא של השעיה מכל פעילות ספורטיבית למשך זמן רב.

היום התייחס הבלם בפעם הראשונה לפרשה כשכתב בחשבון הפייסבוק שלו, "הימים האלה העבירו בי כל הרבה תחושות אחרי שחשבתי שאני כבר חסין להכל. אבל לא לזה. המחשבות מפליגות לקצה. מה עושים? איך ממשיכים?

"ברגע שאתה מוקף באהבה ודאגה אתה מקבל פרופורציה. משפחה, חברים, קולגות, אוהדים שלנו ואפילו של קבוצות יריבות. שמתם הכל בצד וחיבקתם, כל אחד בדרכו. אתם וה-אמת נותנים לי כוח להמשיך גם שהדברים הזויים ביותר. גם שלא מוצאים איך זה מסתדר ולאן זה הולך ומתקדם".

צדק, מי שהיה בין השחקנים החתומים על העצומה למאבק על השבת, כשזה מחשיב עצמו מסורתי ודתי הוסיף בפוסט שלו גם פניה לקב"ה כשכתב, "ולך מלך מלכי המלכים. תודה. תודה על הניסיון הכי חזק עד כה. תודה שהרמת אותי עוד כמה שלבים באמונה ובביטחון. תודה שהארת והראית לי מה אנשים חושבים עליי. תודה שאני אדום ואלו האנשים שעוזרים לי ומגבים אותי. ותודה שהזכרת לי שכל מה שיש לי זה ממך".