איתי שגב: "אנחנו צריכים את האוהדים"ניצן קידר

מכבי תל אביב חתמה היום (ראשון) את אירועי קדם העונה עם הפנינג בחנות הקבוצה בהיכל מנורה מבטחים.

יותר מאלף אוהדים הגיעו בצהוב להצטלם עם השחקנים, לקבל חתימות ולתת עוד זריקת מרץ לפתיחת העונה.

"מאוד כיף לראות את האוהדים מגיעים ונלהבים כמונו לקראת פתיחת העונה", אמר קפטן הקבוצה איתי שגב. "אני מקווה שיגיעו כמויות כאלה גם למשחקים, אם לא יותר. אנחנו צריכים את האוהדים, כמו בכל עונה, הם השחקן השישי. אתם רואים איזה דברים יפים הם עושים פה. הם מאוד חשובים לנו".

לקראת פתיחת העונה אמר שגב: "במכבי ת"א תמיד יש ציפיות, תמיד רוצים להצליח. זה לא משהו חדש ואנחנו מאמינים שנעמוד בזה. אנחנו פותחים מחר באילת מול קבוצה חזקה, הם התחזקו מאז הפעם האחרונה שפגשנו אותם ואני מקווה שיהיה משחק טוב".

"מאוד מרגש לפתוח את העונה", הוסיף הגארד מייקל רול. "בשביל זה עבדנו כל כך קשה בקיץ. נגיע מחר וניתן את המיטב שלנו, ונקווה שיילך טוב. זה נהדר לראות כאן את כל האוהדים, למרות שיש פה קצת בלגאן. כולנו שמחים שכל האוהדים האלה הגיעו לתמוך בנו. ידעתי על הכוח של אוהדי מכבי עוד לפני שהגעתי לכאן, כולם מדברים על זה ברחבי אירופה. זה מיוחד עכשיו להיות חלק מזה ולחוות את האנרגיה שהאוהדים נותנים לנו".

"האווירה מדהימה כאן", הסכים ארט פראחוסקי. "הרבה אנשים הגיעו כדי לתמוך בנו וזה מרגש. אנחנו נרגשים להתחיל מחר את הליגה, זו תהיה שנה מרגשת עבורנו. אני רק רוצה לעזור לקבוצה לנצח כמה שיותר, זאת השאיפה שלי העונה. יהיה משחק קשה מחר, אבל אנחנו מתכוננים אליו כמו שצריך".