התאונה ליד דימונה
התאונה ליד דימונהצילום: דוברות מד"א

הותרו לפרסום שמותיהם של ההרוגים בתאונה הקטלנית היום (רביעי) ליד דימונה: טאהר אלאסלע ובן דודו חוסיין אלאסלע בני ה-20 ו-19 משבט אלאסם ואביבית זריהן בת ה-59 מירוחם.

ראש המועצה המקומית ירוחם מיכאל ביטון ספד וכתב, "אביבית זריהן חברה שכנה עובדת מועצה מסורה נהרגה היום בתאונת דרכים בכביש ירוחם דימונה. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

כביש דימונה ירוחם הוא כביש דמים ותבע יותר מדי פצועים והרוגים לאורך השנים. נידרש להסיר את הכפפות ולקוות ששר התחבורה ישראל כץ והמנכלית שלו קרן טרנר יתעוררו מיידית בשל אסון זה בו קופחו חייהם של עוד שלושה אזרחי המדינה.נדרוש מהם שיפעלו מיידית להרחבתו הארתו והפיכתו לבטוח יותר. עסקנו בזאת ונעסוק בזאת יותר בנחישות וכל מה שידרש לכך.

רק לפני כמה חודשים כתבתי על אביבית ועל המיוחדות והדברים שעשתה למען ירוחם והקהילה כאן. אני מביא את הדברים כאן שוב לזכרה. איבדנו אישה טובה אהובה בכל מעגלי חייה. מתפללים לשלומו ורפואתו של בעלה ומחבקים את בני המשפחה. יהי זכרה ברוך ושנדע רק בשורות טובות אמן".

אתמול לפני כניסת החג נהרגו שני צעירים בני 18 ושלושה נוספים נפצעו באורח קשה בתאונת דרכים בכביש 383 מכיוון צומת הרי"ף לכפר מנחם שבאזור קריית מלאכי. ארבעה מנפגעי התאונה, תושבי בית שמש, היו בדרכם לחגיגות שמחת תורה בעיר.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לפצועים טיפול רפואי. בין הפצועים נער כבן 17 שנפגע פגיעות קשות בגבו ובגפיו, וצעיר בן 19 הסובל מפגיעות ראש וגפיים. שני הצעירים פונו לבית החולים קפלן שברחובות. צעירה בת 20 שנפצעה גם היא באורח קשה בגפיה פונתה במסוק לבית החולים איכילוב שבתל אביב. מבית החולים קפלן נמסר כי שני הפצועים שפונו למקום עברו בדיקות הדמיה מקיפות, שלאחר קבלת תוצאותיהן יוחלט לגבי המשך הטיפול בהם.

מחקירה ראשונית עולה כי נהג הרכב הפרטי שהגיע מכיוון מזרח ככל הנראה איבד שליטה על רכבו בעקומה ימינה וסטה אל הנתיב הנגדי, שבו נסעה הנהגת. כתוצאה מכך התרחשה התאונה והמכונית שבה נסעו הצעירים התהפכה לתעלה שבצד הדרך.