שחקני נהריה הערב מול האדומים מת"א
שחקני נהריה הערב מול האדומים מת"אצילום: לימור מלינוף, מנהלת הליגה

את עונת 2017/18 פתחה עירוני נהריה עם הפסד בית דחוק לאלופה מירושלים. הערב (מוצאי שבת) רשמה הקבוצה הצפונית ניצחון בכורה בליגה על יריבה אדומה אחרת - הפועל ת"א, כשניצחה אותה בתוצאה 87:102.

נהריה, שהגיעה עד למעמד גמר גביע ווינר סל, טורניר קדם העונה בו הפסידה למכבי ת"א, פתחה חזק את המשחק הערב כשכבר לאחר 10 דקות של משחק הייתה ביתרון דו ספרתי עם 14:25.

האדומים מת"א, שבמחזור הראשון מול חולון חזרו מפיגור דו ספרתי לניצחון, לא הצליחו לעשות זאת במהלך הרבע השני בו הגדילה נהריה את היתרון שלה ולהספקת המחצית ירדה כשהיא מובילה בבטחה עם 37:54.

אם במחזור הראשון היה זה טיי מקי שהוביל את הפועל ת"א חזרה למשחק עם 16 נקודות, הערב היה זה חברו לקו האחורי, רביב לימונד הוותיק שיחד עם רפי מנקו הורידו את ההפרש עם סיום הרבע השלישי ל-7 בלבד, עם 65:72.

ברבע האחרון והמכריע נצמדו שתי הקבוצות זו לזו, כשהאדומים מת"א אף הצליחו לעלות ליתרון למשך זמן לא רב. נהריה, שאחד ממשחקי השיא שלה בעונה שעברה היה בניצחון על התל אביבים במפגש האחרון ביניהן, לא אמרה נואש ויחד עם יפתח זיו וסטו דגלאס השאירה את הניצחון באולמה הביתי אחרי 87:102.

האדומים מת"א שפתחו את הליגה בעונה שעברה עם שני ניצחונות רצופים, לראשונה מזה 12 שנה, לא מצליחים לשחזר זאת הערב במקום בו ניצחו בשלושה מארבעת הביקורים האחרונים שלה בו. נהריה רושמת ניצחון בכורה בליגה העונה.