קיארטנסון
קיארטנסוןצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

הדרבי התל אביבי עדיין כאן. אמנם הפועל ת"א ירדה אל הליגה השניה, אך האחות הקטנה משכונת התקווה, בני יהודה עדיין בליגת העל.

ב-18 הפעמים האחרונות שנפגשו מכבי תל אביב ובני יהודה האחות הקטנה לדרבי תל אביבי ביניהן, יצאה בני יהודה תשע פעמים עם כל שלוש הנקודות. הערב (ראשון), הייתה זו האחות הגדולה שיצאה עם הנקודות במלואן כשניצחה את הכתומים משכונת התקווה 0:2 קטן.

הצהובים מת"א שניצחו רק אחד מתוך חמשת משחקי הבית האחרונים שלה בליגת העל, התקשו גם הערב לעשות זאת, כששער נגיחה של וידאר קיארטנסון בדקה ה-51 ושער של ניק בלקמן בתוספת הזמן הספיק להם לזנק קדימה בטבלת ליגת העל שבכדורגל היישר אל המקום השני, באופן זמני עם 14 נקודות.

לא פחות מחמישה שחקנים של הצהובים מושאלים אל הכתומים משכונת התקווה, והערב עלו אלה אל כר הדשא בניסיון להראות לקבוצת האם שלהם כי עשתה טעות שוויתרה עליהם. זה הצליח להם רק כמעט.

שבוע לפני משחק העונה מול האלופה מבאר שבע, המכבים מת"א מנצחים לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה מול מכבי חיפה ואשקלון ועוד אחת בשלב הבתים של הליגה האירופית מול ויאריאל הספרדית.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל שבכדורגל, נפרדו עירוני קריית שמונה ובני סכנין בתיקו 0:0. שובל גוזלן החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים ושלח את שתי הקבוצות עם נקודה אחת בלבד.