ג'רלס. עוזב את הבירה
ג'רלס. עוזב את הבירהצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

זעזוע בשורות אלופת ליגת ווינר סל בעונה האחרונה, הפועל ירושלים. אחרי שמתח ביקורת פומבית על מאמנו היווני, פוטיס קציקאריס כשבראיון לכלי התקשורת אמר "לא עבדנו על ההגנה וזו התוצאה", הודיעה היום (שישי) במפתיע על שחרורו של קרטיס ג'רלס, אחד מכוכבי הקבוצה אשתקד.

ג'רלס, בן ה-30 שמתנשא לגובה 1.85 מ', היה לאחד מכוכבי האלופה בעונה האחרונה, עת זו הגיעה עד למעמד חצי גמר מפעל היורוקאפ האירופי וכן זכתה באליפות המדינה בכדורסל בפעם השניה בתוך שלוש שנים, לא מעט בזכותו כשהעמיד ממוצעים של 12.9 נקודות ו-3.3 אסיסטים למשחק בליגה הישראלית ב-30.6 דקות למשחק.

ג'רלס שהיה מועמד לשוב לקבוצת מילאנו האיטלקית במדיה כיכב, יחד עם מאמן ירושלים בעונה שעברה סימונה פיאניג'אני, האריך את חוזהו בקיץ האחרון לעונה נוספת במועדון האדום מהבירה, מהלך שגרם לירושלמים להתגאות בהצלחתם להשאיר את הכוכב במדיהם.

כנראה שההצלחה עשתה לג'רלס לא טוב, כשזה גרם לבעיות בחדר ההלבשה ויצר מחנאות בין השחקנים הזרים של המועדון האדום לשחקנים הישראלים וכן פתח חזית נגד מאמנו היווני בקבוצה.

למרות היכולת והעובדה כי היה לשחקן היציב ביותר בשורות המועדון האדום בעונה שרק עתה החלה כשבשני המשחקים בליגת העל הישראלית עמדו ממוצעיו על 7.5 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק.

הבעיות בחדר ההלבשה והתוצאות הקבוצתיות הלא טובות שהתבטאו עם שני ניצחונות בקושי בזירה הישראלית וכן שני הפסדים משפילים בזירה האירופית, הביאו לפרידה מוקדמת מהצפוי מהכוכב האמריקאי שמשחקו האחרון במדים האדומים היה השבוע מול בודוצ'נוסט ביורופקאפ בו קלע 10 נקודות.

"הפועל ירושלים וקרטיס ג'רלס הגיעו להבנות על שחרורו מהקבוצה. המועדון מודה לשחקן על תרומתו ומאחל לו הצלחה בעתיד", נמסר בהודעה רשמית מטעם הקבוצה.