אזכרה. הרב עובדיה יוסף
אזכרה. הרב עובדיה יוסףצילום: פלאש 90

הערב אור לג' חשון ימלאו ארבע שנים לפטירתו של מנהיגה המיתולוגי של יהדות ספרד ונשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס רבי עובדיה יוסף זצ"ל.

החל מהערב תחל העליה הגדולה לציונו שבבית החיים בסנהדריה. המוני מתפללים צפויים להגיע למקום להעתיר ולהתפלל לרחמי שמים לישועת הכלל והפרט. ההילולא תימשך עד למחר בשעות הערב.

בימים אלו נערכים בבתי כנסת רבים של יהדות ספרד עצרות התעוררות לזכרו. בכנסים מעלים הרבנים על נס את תרומתו ההיסטורית של הרב עובדיה יוסף למען כלל ישראל בהיותו עמוד התווך של יהדות ספרד שקירב משפחות רבות לתורה ויהדות.

לציון יום ההילולא תקיים תנועת ש"ס מעמד טקס 'בת מצווה' ל- 3,500 בנות מצווה, תלמידות רשת החינוך "בני יוסף" שיגיעו הבוקר לבנייני האומה באוטובוסים מכל רחבי הארץ. הטקס יתקיים בהשתתפות רבני התנועה ויו"ר המפלגה השר דרעי ומשפחתו.
מש"ס נמסר כי "טקס בת מצווה הגדול הנו ראשוני ברשת החינוך 'בני יוסף', ומסמל את התנופה האדירה של הרשת מיסודו של מרן זי"ע, אשר מונה עשרות אלפי בנים ובנות המתחנכים לאורו במוסדות החינוך של הרשת בכל רחבי הארץ".

מהמשטרה נמסר כי עומסי תנועה צפויים להיווצר בבית העלמין בסנהדריה וכי מומלץ להגיע לאתר באמצעות תחבורה ציבורית. "בשל עומסי התנועה הצפויים במקום, המשטרה ממליצה לציבור להגיע לאזכרה באמצעות תחבורה ציבורית", נמסר.