קצין בכיר בדרגת תת-אלוף נחקר היום (ראשון) במשטרה הצבאית, בחשד להחזקת ציוד צבאי וציוד אזרחי באופן בלתי חוקי.

על פי הדיווח ברשת ב', הקצין החזיק מכולה שעברה איתו בין הבסיסים שבהם שירת, ובתוכה היו רובה קלצ'ניקוב, אקדח, אמצעים לראיית לילה ותחמושת.

בנוסף היו במכולה מכשירי חשמל כמו טלוויזיה ומכונת כביסה. הקצין ביקש מנהגו האישי להסתיר את כלי הנשק ונהגו הרגיש שלא בנוח עם המעשה שהוטל עליו.

הסנגור הצבאי הראשי אל"ם רן כהן וסגן אריאל חברון, סנגוריו של הקצין הבכיר, מסרו "לקצין עבר קרבי מפואר בשדה הקרב בשורה של תפקידים מרכזיים בצה"ל ובהובלת לוחמים בגזרות הלחימה השונות. לקצין מכולה שעברה עימו מעת לעת בעת מעבר בסיסים ובה נהג לאחסן את ציודו האישי וחפצים נוספים המיועדים לחיילי צה"ל", הסבירו הסנגורים.

''מדובר בקצין ערכי וישר, אשר משתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ומוסר את גרסתו. הקצין משוכנע כי החקירה תסתיים ללא כל היבט פלילי", הוסיפו.

נזכיר כי בתחילת השבוע עוכבו לחקירה 12 בני אדם בחשד לביצוע עבירות שוחד ומרמה בסכומי עתק. שניים מהחשודים הם קצינים בצה"ל בדרגת סגן אלוף ובדרגת רב סרן, והשאר עובדים בחברה אזרחית המספקת שירותי תשתית לבסיסי צבא. שמונה מהם הובאו להארכת מעצר.

על-פי החשד, שני הקצינים העבירו מיליוני שקלים מכספי הצבא לידי עובדי החברה האזרחית המספקת שירותי תשתית לבסיסי צה"ל, עבור עבודות שלא בוצעו.