נציגו של נתניהו. עו"ד יצחק מולכו
נציגו של נתניהו. עו"ד יצחק מולכופלאש 90

עו"ד יצחק מולכו, מקורבו של ראש הממשלה ששימש בשנים האחרונות כשליח המדיני המיוחד של נתניהו יפרוש מתפקידו בחודש פברואר הקרוב.

במכתב ששלח לראש הממשלה כתב מולכו, "בהמשך לפניות קודמות שלי בעניין ולשיחתי איתך מלפני כמה שבועות, אני מתכבד לפנות אליך בבקשה כי תשחרר אותי מתפקידי כשליח ויועץ מיוחד של ראש הממשלה לעניינים מדיניים, אותו אני ממלא לפי בקשתך מזה כמה וכמה שנים בבחינת שירות לאומי בהתנדבות".

"אני רוצה לנצל את ההזדמנות על מנת להודות לך מקרב לב על כך שאפשרת לי לשרת את המדינה תחת הנהגתך הבוטחת ועל האמון הרב שנתת בי בעשותי כן", סיכם מולכו.

לחצו כאן לקריאת מכתבו של עו"ד מולכו לנתניהו

נתניהו ענה למולכו, "הפעם, שלא בנפש חפצה ולנוכח עמדתך הנחושה, החלטתי להיעתר לבקשתך. באותה עת שמחתי שהסכמת לדחות את מועד פרישתך עד לסוף חודש פברואר 2018 וכדי שאוכל למצוא לך מחליף הראוי לתפקיד חיוני זה".

"איני צריך למנות את המשימות המדיניות הרגישות והחשובות שביצעת. עשית זאת תוך שילוב נדיר של כשרון, ניסיון וידע מקיף ועמוק של הסוגיות. טרם הגיעה העת לחשוף את כל פעולתך, אך בטוחני שכשרגע זה יגיע אזרחי ישראל יעריכו עד מאוד את תרומתך. אין פלא שאני ושרי הממשלה שמכירים את פועלך רוחשים לך הערכה עמוקה", כתב נתניהו למולכו.

הוא הוסיף, "מנהיגים רבים דיברו בפני בשבחך, וציינו שתמיד יכולים היו לשוחח עמך בחופשיות, כי מעולם לא חיפשת לעצמך פרסום כלשהו על תרומתך ועשייתך הגדולה. כמו אביך לפניך, עשית עבור המדינה- כשרות לאומי ובהתנדבות. כך זכית לכבוד ולהערכה לא רק של מוקיריך אלא גם של יריביך, וזה אינו דבר רגיל בימינו. בהכירי אותך אני משוכנע שתמשיך להעמיד את כישוריך וניסיונך לרשות המדינה בכל משימה אליה תיקרא", חתם נתניהו את מכתבו.