הדס מזרחי ובנה איתי בהפגנה מול בית רה"מ

הדס מזרחי, אלמנתו של סגן ניצב ברוך מזרחי הי"ד שנרצח בפיגוע ירי לפני כשלוש שנים וחצי, נאמה הערב (ראשון) בהפגנה מול בית ראש הממשלה בירושלים, שנערכה במחאה על היעדר תקציבים להגנת היישובים וסלילת הכבישים העוקפים ביהודה ושומרון.

"אנחנו את מחיר הדמים כבר שילמנו, זה הזמן שלכם למנוע את הפיגוע הבא", אמרה מזרחי במסר לראש הממשלה בנימין נתניהו.

"לא יעלה על הדעת שבשנת 2017, אחרי שעברנו אין ספור פיגועים בדרכים וביישובים, אנחנו עדיין צריכים להתחנן למרכיבי ביטחון ולכבישים", הוסיפה מזרחי. ''לא יעלה על הדעת ששלוש שנים עברו מאז הפיגוע הנורא בו בעלי נרצח ואני וילדיי נפצענו ועדיין שום דבר לא השתנה''.

"אני יחד עם חבריי כאן, מתחננת לראש הממשלה: אנחנו את מחיר הדמים כבר שילמנו! את הפיגוע בו ברוך בעלי נרצח ניתן היה למנוע! את הפיגוע בו בני משפחת סלומון נרצחו ניתן היה למנוע!''.

מזרחי פנתה לנתניהו, ''יש לך היכולת למנוע את הפיגוע הבא – בבקשה תדאג לביטחון! תדאג לעתיד הילדים שלנו!".

איתי בן ה-12.5, בנה של הדס מזרחי ובנו של ברוך הי"ד, נאם בהפגנה ואמר "אדוני ראש הממשלה, את אבא שלי אי אפשר להחזיר. בבקשה תעשה את מה שצריך כדי שאמא שלי תחזור הביתה. היא צריכה להיות בבית ולא במאהל מחאה מול הבית שלך''.

איתי סיפר על רגעי הפיגוע הקשה שבו נרצח אביו. "לפני שלוש שנים, כשהיינו בדרך לחגוג את ליל הסדר עם סבא וסבתא בקרית ארבע, מחבלים התחילו לירות על הרכב בו נסענו. אני זוכר את היריות והצעקות והכאב. השנה אני אחגוג בר מצווה והחוסר של אבא מורגש יותר מתמיד".

"מי יכין איתי את קריאת הפרשה? מי ילמד אותי איך מניחים תפילין?", הוסיף איתי מזרחי ולא הותיר עין יבשה, ''מי יעמוד לצידי ביום המרגש הזה? אבא אני מתגעגע אליך, אין יום בו אני לא חושב עליך ואין יום בו אני לא שואל מה היה קורה אם".