ציון קבר רבי נחמן
ציון קבר רבי נחמןעוזי ברוך

כך התחזקתי - גרסת אייזנשטיין: בפוסט בדף הפייסבוק שהעלתה בסוף השבוע האחרון גוללה השחקנית מורן אייזנשטיין את סיפור ההתחזקות שלה בקברו של רבי נחמן מברסלב באומן.

"אומרים זר לא יבין זאת. נכון. בעיקר למי שפחות מאמין קשה להבין. איך קבר של צדיק שצריך לטוס אליו 3 שעות ועוד 3 שעות נסיעה עם קפיצות ובורות על הכביש. יכול לשנות חיים של אדם. מוזר, מודה שזה קשה להכיל, אני אדם רציונלי, מאמינה במה שאני רואה או חשה מעבר לזה אני עם רגליים על הקרקע", כתבה.

לדבריה, "פעם ראשונה שנסעתי זומנתי חד משמעית. הייתי נשואה ובאמת שהתפללתי שהנישואין שלי יצליחו. אבל אם לא אהיה מאושרת כמו שהנשמה שלי זועקת. אז שזה ייגמר יפה. יכולתי לבקש להתגרש אבל לא! בחרתי לבקש את מה שביקשתי באמונה שלמה שאם זה יסתדר אהיה האישה המאושרת שיש.
חודשיים אחרי שחזרתי מהצדיק בעלי עזב את הבית. 8 חודשים אחרי, התגרשתי. אלוהים עדי שניסיתי הכל לפחות את מה שיכולתי".

"אז נסעתי שוב כגרושה אבל בשפה שלי חופשייה! חופשייה פלוס 3 ילדים, ביקשתי כיוון, ביקשתי כוח להתמודד לגדל אותם בכבוד, פרנסה טובה. חזרתי לארץ מצאתי כוון ואת השליחות האמתית של חיי, שזה בעצם לשנות חיים של אחרים ולתת להם אור דרך מסע חיי כי הגירושין היו חלק קטן הרי ממסע חיי. בפעם השלישית שנסעתי כבר הייתי חופשייה (גרושה) שנתיים, עמדתי על הרגליים בכוחות עצמי , כאשה גאה ועצמאית , אבל בפנים משהו זעק. אהבה אמיתית", הוסיפה.

בדבריה סיפרה כיצד הכירה את בן זוגה הנוכחי. "הייתי עושה התבודדות ומתפללת לאבא בשמיים , שלא ייתן לי למות ללא אהבה כמו בספרים. בספר שלי לפחות כי כל אחד מודד אהבה אחרת. אז התרגשתי בכל פעם שראיתי אהבה אצל אחרים, שכל המתאמנות שלי הכירו את האהבה שלהם והתחתנו...

אז טסתי שוב לרבי נחמן כי האור שלו מלווה אותי בכל רגע ובליבי בקשה אחת: שלח לי אהבה, זוגיות אבל זוגיות משורש הנשמה שלי, כי זוגיות תמיד הייתה ככה או אחרת. וחזרתי...

עברתי שוב טלטלה של מעבר דירה , עם שלושה ילדים, לבד , ברגע אחד שסחבתי תנור על הידיים, הסתכלתי לשמיים ואמרתי אבא שבשמיים אזלו כוחותיי עד מתי אבא אהיה עבד של החיים שלי? מתי יהיה לי קצת שלווה ונחת?! די אבא אין לי כוח ואני צריכה אותו כי יש לי 3 ילדים ואחריות ואני יש לי שליחות לשמח אנשים , ימים של בכי במרפסת אבל קמה כל בוקר עם מלא אמונה אמיתית ותמימה שאבא בשמיים שומע אז תמיד חייכתי והייתי אופטימית.

"5 חודשים אחרי שחזרתי מרבי נחמן הוא הגיע ...אנחנו לא הרבה זמן, אבל הספיק לי לדעת שהוא מה שחיפשתי.. תודה טאטא תודה רבי נחמן שלי".