ההיסטוריה של יעקב
ההיסטוריה של יעקבצילום: יחצ

תשואות ראשונות, או צעדים ראשונים על הבמה, כך מגדירים בתיאטרון הקאמרי את ההפקות החדשות וההצגות שיועלו במסגרת פסטיבל התיאטרון הבין לאומי והפקות המקור ה-10 של התיאטרון.

כל זאת, אומר המנהל האומנותי עמרי ניצן,כדי לעודד יוצרים, בימאים וכותבים חדשים לצד ישנים להביא לידי ביטוי את פועלם בשדה התיאטרון.

שתי הצגות יגיעו במיוחד ממזרח אירופה ויביאו את הצד היהודי: התיאטרון העירוני של ורשה, הדרמטיצ'ני, יעלה את ההצגה סיפורו של יעקב, המבוסס על סיפור חייו של יעקב וקסלר הכומר שגילה את יהדותו.

זהו, מחזה חדש פרי עטו של המחזאי טדיאוש סלובודז'ניאק שכתב את המחזה "הכיתה שלנו" והוצגה בקאמרי ובהבימה בהצלחה עצומה וזכתה בפרס התיאטרון כהצגת השנה.

"סיפורו של יעקב" הוא סיפור מרתק ומדהים: סיפורו של תינוק ממשפחה יהודית בזמן מלחמת העולם השנייה בפולין, שנמסר למשפחה קתולית כדי להציל את חייו.

כדי לשמור על זהותו החדשה, שלחה אותו משפחתו לבית ספר לכמורה. בהמשך חייו - בסיפור הרפתקאות מרגש, רצוף הפתעות - הוא חושף את תולדותיו האמיתיים ומנסה למצוא הדרך לחיות בשלום עם כפל זהויותיו.

תיאטרון ZKM מקרואטיה יעלה מחזה המבוסס על רב המכר של אגוטה קריסטופ "המחברת הגדולה".

שני תאומים מופקדים למשמורת אצל סבתם המנוכרת בעיירה קטנה במלחמת העולם השנייה. השניים גדלים לתוך לעולם מסויט ואכזרי שבו אלימות, מיניות ואימה שלובים זה בזה באופן מצמרר כדי לשרוד במציאות הקשה שנכפתה עליהם הם מאמנים את עצמם בלהקהות כל סוג של כאב: פיזי ונפשי. הצגה מלאת תנופה תיאטרלית, פיזית ומרתקת.

בין יתר ההפקות המקור וההצגות הישראליות:


יעקובי וליידנטל מאת חנוך לוין בעיבוד ובימוי חדש צעיר ועדכני של יונתן אסתרקין

שקולים מאת של יהושע סובול בבימויו של אלון טיראן.

טרור מאת פרדיננד פון שיראך בבימויה של שרה פון שוורצה ועוד.

פרטים מלאים באתר התיאטרון . http://www.cameri.co.il/