במגדל דוד
במגדל דודצילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הפתיע היום (שלישי) את התיירת ה-3 מיליון שמבקרת בישראל בשנת 2017, איואנה אייזק מרומניה.

זהו מספר שיא של כניסות תיירים המבקרים בישראל בשנה אחת.

אייזק הגיעה לישראל עם בן זוגה מיחאי גיאורגסאי. שר התיירות יריב לוין קיבל את הזוג בקבלת פנים חגיגית בנתב"ג והמשיך איתם לסיור במגדל דוד, שם הזוג הופתע לגלות שמדריך הטיולים במקום הוא ראש הממשלה נתניהו.

כאמור, אייזק ובן זוכה נחתו הבוקר בנתב"ג והתקבלו בטקס חגיגי שכלל שטיח אדום, פרחים ובלונים. השר לוין העניק לה תעודה המציינת את היותה התיירת ה-3 מיליון של מדינת ישראל לשנת 2017.

השר לוין ומנכ"ל המשרד אמיר הלוי ליוו את בני הזוג הנרגשים ללימוזינה מפוארת משם הם ממשיכים לחופשת החלומות, כאשר במשרד התיירות הכינו להם מגוון אפשרויות.

במהלך הסיור ישודרג חדרם לסוויטה מפנקת, הם יזכו לאירוח מפנק בנווה מדבר וביקור בוצי בים המלח. עוד צפויים בני הזוג לטוס במסוק בשמי ישראל ולצאת לסיור שקיעה מרהיב לאורך חוף הים בת"א. את החופשה יקנחו בני הזוג בארוחת שף פרטית בביתו של השף ניר צוק.

עם סוויטה ולימוזינה
עם סוויטה ולימוזינהצילום: דורון ברסקי

לדברי השר לוין, "חציית קו התייר ה-3 מיליון השנה ושבירת שיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל הוא יום חג ונקודת ציון היסטורית. אנו פורצים את מחסום ה-3 מיליון ועתידים לסיים את השנה בהישג אדיר שטרם נראה כמותו מקום המדינה.

''אני נרגש לקבל השבוע את התיירת ה-3 מיליון ושמח על ההישגים שאנו במשרד התיירות רואים, כתוצאה מההשקעה האדירה שאנו עושים בשיווק ישראל בעולם, בשיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות ותעופה ובקשרים שאנו מהדקים עם סוכני התיירות. כל אלה נושאים פירות והכניסו למשק ולכלכלה הישראלית עד כה השנה כ-17 מיליארד ש״ח ואלפי מקומות תעסוקה".

השר הוסיף, "קיבלנו את פניה של התיירת ונדאג שתהיה לה חופשה מהחלומות. התיירת תהנה מחופשה ייחודית בישראל, ואנחנו כמובן נשתמש בחופשה הזו גם ככלי שיווקי לפרסום הנופש בישראל בעולם. חצי מיליון התיירים שהגיעו אלינו השנה הם חצי מיליון שגרירים נוספים של ישראל בעולם ונציגים נאמנים שלנו ברשתות החברתיות. זוהי תרומה מכרעת להסברה הישראלית".