כספי במדי הנבחרת. הישראלי עושה חיל בליגה הטובה בעולם
כספי במדי הנבחרת. הישראלי עושה חיל בליגה הטובה בעולםצילום: האתר הרשמי של פיב"א

כבוד ישראלי. עומרי כספי, הישראלי הראשון בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA עושה חיל. אחרי שחתם בקיץ האחרון באלופת ליגת ה-NBA, גולדן סטייט ווריורס, הלילה (בין רביעי לחמישי) המשיך כספי את המגמה החיובית שלו מתחילת העונה הנוכחית כשבלט בשורות האלופה בניצחונה על מינסוטה בתוצאה 101:125.

חמישה משחקים בלבד נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA, כשבמוקד היה זה משחקה של האלופה בה משחק הישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם, מול מינסוטה.

אחרי שהרשים במעט דקות המשחק שקיבל כשעלה מהספסל, הלילה כספי שיחק כבר 19 דקות, זאת לאור פציעתו של חברו לקבוצה, קווין דוראנט שנעדר בשל פציעה קלה בירך. בחסרונו של דוראנט, התעלה על עצמו כספי וסיפק את משחקו הטוב ביותר במדי האלופה עם 13 נקודות (5 מ-7 מהשדה, כולל 1 מ-1 מהשלוש, 2 מ-3 מהעונשין), 3 חסימות (שיא קריירה), שתי חטיפות ושלושה כדורים חוזרים.

למעשה, זוהי הפעם הראשונה מאז ה-23 בפברואר שכספי מסיים משחק עם מספר דו ספרתי של נקודות.

את הפריצה המשמעותית שלו במשחק הלילה עשה כספי כבר במהלך הרבע השני, כשהמשחק עדיין היה צמוד. כספי סיפק כמה מהלכים מרשימים, כולל חמש נקודות רצופות ומשם הישראלי רק הלך והשתפר כשבמהלך הרבע הרביעי הוא היה עוד יותר טוב, עם שלל מהלכים הגנתיים מרשימים, כולל מהלך של חסימה וליי אפ בצד השני.

בסיום, 101:125 לכספי וחבריו לקבוצה, שממשיכים להראות כי קשה יהיה לעצור אותם העונה מלזכות בתואר אליפות הליגה בפעם השניה ברציפות.