שרה נתניהו
שרה נתניהוPhoto by Kobi Gideon/GPO

פרקליטה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, עורך הדין יוסי כהן, הגיב על ההאשמות הקשות של התובעת נגד שרה נתניהו.

"היא שקרנית חסרת לב ומצפון", אמר עו"ד כהן על המתלוננת שירה רבן שהתראיינה לחדשות 2. "היא לא מדברת מדם ליבה, היא מדברת מכספו של מישהו אחר".

עו"ד כהן אמר בראיון לתוכנית "שש עם עודד בן עמי", "אני מזועזע שערב קבלת החלטה של נשיא בית הדין האזורי לעבודה, מביאים את התובעת (לריאיון), לפני שהגשנו כתב הגנה.

"ובמיוחד לאחר שהשופט הביע את דעתו על כך שזה לא כתב תביעה, ושכתב התביעה אינו מופנה לבית דין, הוא קומיוניקט לתקשורת, כפי שאמרתי".

עורך הדין כהן טען כי רבן ''לא מדברת מדם ליבה, היא שקרנית חסרת לב ומצפון. אנחנו עובדים עם הראיות, אני כבר בדקתי את הטיעונים שלה על פי מסמכים, והיא משקרת בלי מצפון".

לדבריו, המתלוננת פועלת מטעם גורמים המעוניינים ברעתו של ראש הממשלה. "היא מדברת מכספו של מישהו אחר", טען. "זו ההנחה המקצועית שלי מכיוון שכל האינדיקציות מראות שהיא פעלה מלכתחילה כדי שתוכל להוציא את התביעה".

עו"ד כהן, פרקליטה של אשת ראש הממשלה, הגיב גם לטענות נקודתיות שהעלו עורכי הדין של התובעת בכתב התביעה. "היא בכתב התביעה טענה שהיא נסה על נפשה, 'נסתי כל עוד נפשי בי, אבל החלפתי את בגדי העבודה'", הציג עורך הדין כהן. "עכשיו תגיד, מי שנס על נפשו מחליף בגדים? אדם שחש אימה כפי שהיא מתארת וחשש לחייו מחליף בגדים? גם זה שקר, כי היא ירדה למטה, ישבה ודיברה עם העובדים. משהו לא בסדר איתה!".

עורך הדין כהן איים כי יגישו תביעה נגדית נגד שירה רבן. "אין פה התחמקות. גם נגיש תביעה נגדית נגד התובעת, נגיש הפעם תביעה קשה, כי יש לנו כ"כ הרבה ראיות. וגם לא נוותר עד שהתובעת הבזויה הזו לא תבוא ותודה שהיא בדתה דברים".

דבריו של עו"ד כהן באולפן חדשות 2 נאמרו על רקע ראיון ששודר שם אמש עם שירה רבן, העובדת לשעבר בבית ראש הממשלה שתובעת את רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בגין העסקה פוגענית.

במהלך הראיון, רבן מספרת על מה שהתרחש במעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים. "אני לא עזבתי, ברחתי כל עוד נפשי בי. אני לא יודעת מה היה קורה אם הייתי נשארת שם עוד שנייה", סיפרה.

יום העבודה האחרון של רבן בבית ראש הממשלה היה למחרת יום הכיפורים. "היה לה מטען על זה שלא הגענו אליה לעבוד בערב יום כיפור. היום התחיל בצורה לא טובה, מבחינתה, בצעקות: 'שירההה, פה, יאללה יאללה', ככה צווחה ובאיזשהו שלב היא התחילה להתקרב".

"כל הצעקות האלה הן כשהידיים שלה באוויר והיא משתוללת כל הזמן עם האצבעות ומחיאות כפיים מחרידות וחזקות תוך כדי הדיבור. מחיאות כפיים של כעס, אולי עצבים. אני לא יודעת למה היא הייתה מוחאת ככה כפיים. ונושכת את השפתיים, וכל רגע אומרת: 'מה שאני אעשה, מה שאני אעשה'".