בשערי צדק מזמינים את הזוגות שבהיריון

המרכז הרפואי שערי צדק מזמין אתכם, זוגות בהריון, להשתתף בבוקר חוויתי תחת הכותרת "הריון בריא ולידה בבחירה אישית", שיתקיים ב-24 בנובמבר, ו' כסלו, בתיאטרון ירושלים.

ד"ר חן סלע, מומחה לגניקולוגיה ומיילדות בשערי צדק, אומר כי "בעידן שבו כל אישה יכולה היכן ללדת אנחנו רוצים להביא לידיעת הציבור את האפשרויות השונות שקיימות פה, ולדעתי הן ברמה הראשונה בעולם".

מה צפוי לזוגות בבוקר החוויתי?

"אנחנו ניתן את ההרחבה על מה זה השלב הראשון והשני בלידה, היכן נכון לתת אפידורל ומה הסכנה בו, איזה אמצעים חלופיים עומדים לרשותנו, מה זה יוגה במהלך לידה, מתי הזוג נכנס לחדר לידה ועוד".

"נרחיב על האפשרות לעשות ביות מלא אחרי לידה עם תינוקות במשקלים טובים, נדבר על הטיפול שהתינוק מקבל אחרי הלידה, על האפשרות לא לחתוך את חבל הטבור מיד אחרי הלידה. אלה דברים נהדרים והזוגות ישמעו על הכל מהצוות הרפואי שכולל מיילדות, רופאים, מרדימים ורופאי הילדים", מפרט ד"ר סלע.

להרשמה לבוקר החוויתי לחצו כאן

ג'זל גורדון, מדריכת יוגה בשערי צדק, מתארת את אחד הטיפולים הייחודיים שמעניק המרכז הרפואי ליולדות, "אני שמחה לספר על שילוב של מדיטציה ומודעות בנשימה כחלק אינטגרלי משגרת הטיפולים שאנחנו נותנים להפחתת מתח וכאב.

''אני באמת חושבת שהדבר הכי חשוב זה לבוא עם ראש פתוח ולדעת שיש פה צוות מיומן ומקצועי עם הרבה כלים, שמוכן לקבל את פניהם ולעזור להם בכל דרך אפשרית ולהתחיל כבר עכשיו לנשום עמוק".

יולדת טרייה בשערי צדק מעידה כי "החוויה היתה מדהימה בזכות המיילדות והרופאים. ממש. אין לי מילים. יש סיכונים והם מכניסים אותך לאופטימיות שגורמת לך להצליח וללדת בשלום".

ד"ר טבת אהרון, מנהל חדרי הלידה במרכז הרפואי, אומר כי "התוצאות בשערי צדק הן תוצאות מדהימות בכל קנה מידה - גם ארצי וגם עולמי. אם אנחנו מדברים על שיעורי הצלחה במצבים מורכבים, אנחנו נמצאים בשורה הראשונה".

לדברי ד"ר טבת, אחת התכונות המיוחדות לשערי צדק היא המעבר המהיר מלידה רגילה וטבעית להתערבות רפואית במידת הצורך, "יש לנו את היכולת ממש ברגע לעבור ממצב של לידה טבעית רגועה למצב שאנחנו מבינים שאנחנו במצב קיצוני וצריך לעשות הכל כמה שיותר מהר כדי להתערב ולמנוע תוצאות לא טובות ואנחנו יודעים לעשות את זה מצוין

"ברוב המקרים אנחנו זוכרים שלידה היא דבר פיזיולוגי, טבעי, שלא מחייב הרבה התערבות או התערבות מינימלית ואנחנו באמת משתדלים לזוז הצידה ולאפשר ליולדת לבן הזוג להיות במרכז".

להרשמה לבוקר החוויתי לחצו כאן