אשר בן אבו
אשר בן אבוצילום: באדיבות המצולם

דמות ספרותית שהיא מקור השראה בשבילך:

קונסטנטין לוין מהספר 'אנה קרנינה'. הוא אדם שמודע להלכי נפשו ומודד אותם במאזניים כל הזמן. תמיד בחיפוש של מי הוא ומה הוא.

סרט מומלץ:

'יוקרה'. סרט שכביכול מדבר על קוסמים וקסמים אבל בעצם זו רק המעטפת. הנושא האמיתי שהסרט מדבר עליו הוא קנאה, שנאה ותחרות. ממש כמו מאמרם של חז"ל. סרט שמחזיק אותך מרותק לכיסא לאורך כל הדרך מצד אחד, ומצד שני מניע אותך באי נוחות באותו כיסא עצמו.

שלושה שירים עבריים מועדפים:

"ניצחת איתי הכול" של עמיר בניון, "אחרת אתה מת" של שלמה ארצי ו"הצל שלי ואני" של יהודה פוליקר. שלושת הזמרים האלה בעיניי הם מאותם אומנים שאתה מרגיש את הקישקעס שלהם בתוך המילים והלחנים. היכולת להעביר מחשבות ותובנות שגם אני מוצא את עצמי מתעסק בהן במספר קצר של מילים מדהימה אותי.

מה מצחיק אותך?

אנשים שנכנסים בעמודים. זה אולי נראה נמוך, ובצדק, אבל איכשהו אני מוצא את עצמי צוחק בקולי קולות כשזה קורה מולי. כנראה כי זה המקום הכי בסיסי וקמאי של הומור - הפתעה.

קבוצת ווטסאפ מעניינת שאתה חבר בה:

באנדרדוס אנחנו פותחים קבוצה מיוחדת לכל פרויקט חדש שאנחנו נכנסים אליו, כדי לא לערבב בין הנושאים ולהיות יותר ממוקדים. התחביב שלנו זה למצוא שמות מעניינים לנושאי הקבוצות. לדוגמה "סנדלולי פלא" - קבוצה שנפתחה לקראת הפקת הקליפ שלנו "סנדלים".

לאן היית מפנה תקציב של מיליון דולר בתחום התרבות?

דירה להשקעה בכרכור. וברצינות, אנחנו באנדרדוס מרגישים שאנחנו משקיעים ממש ומנסים להביא את עצמנו לשיא - והכל הוא השקעה עצמית שלנו. אם היו לנו אפשרויות מימון חיצוניות, זה היה משדרג את התוצאות שהקהל שלנו צורך ורוצה, ואת המקומות שאליהם אנחנו יכולים להגיע, לפסגות גבוהות עוד הרבה יותר.

הבילוי המועדף עליך:

סרט בקולנוע. יש שם קסם שמורכב מחוש ראייה, חוש ריח וחוש טעם.

מישהו שאתה מקפיד לעקוב אחריו בפייסבוק:

יאיר יעקבי. אני לא כל כך עוקב אחרי פייסבוקרים באופן מודע, אבל אין ספק שיאיר יעקבי הוא כמה דרגות מעל כל השאר.

שחקן ודמות שהוא משחק שהעניק לך השראה:

הית' לדג'ר בתפקיד הג'וקר בסרט האביר האפל. משום שהוא בנה דמות שלמה מעצמו, נכנס אליה באופן טוטאלי וידע להכניס הומור למרות שמדובר בסרט קודר.

איזה תפקיד היית רוצה לשחק?

קפטן ג'ק ספארו. הקומיות שלו יחד עם הפאתוס וגם עיצוב הדמות שלו מאפס כמו במקרה של הג'וקר - השראה בעיניי.

סיטואציה מגזרית מצחיקה שטרם הפכה לפאנץ':

אנשים שאומרים לך "אתה חייב לעשות על זה מערכון".