תא"ל וינטר לצד הרמטכ''ל איזנקוט
תא"ל וינטר לצד הרמטכ''ל איזנקוטצילום: דובר צה"ל

ראש מטה פיקוד המרכז, תא״ל עופר וינטר, מכחיש את הציטוטים שיוחסו לו במהדורה המרכזית של חדשות 2 ולפיהם יפרוש מצה''ל אם לא ימונה למפקד אוגדה.

וינטר פרסם הבהרה באמצעות דובר צה''ל, בה אמר כי ״הדברים שנאמרו על ידי 'מקורביי' לכאורה, לא נאמרו על דעתי, ואינם עולים בקנה אחד עם תפיסת עולמי ועם דרכי כקצין בצבא הגנה לישראל.

''אמשיך לשרת נאמנה את צה״ל ואת אזרחי ישראל, בדיוק כפי ששירתתי ב-27 השנים האחרונות, מיום גיוסי ובכל תפקידי הפיקוד שביצעתי", ציין וינטר.

בהודעה שפרסם הקצין הבכיר הוא הוסיף ''ברצוני להדגיש באופן חד משמעי - אינני עוסק בשמועות או בראיונות, אך המצב חייב אותי להתייחס לנושא. אני מאמין בצה"ל וברמטכ"ל. צה״ל חשוב לכולנו. רק ביחד ננצח״.

תא''ל וינטר
תא''ל וינטרצילום: דו"צ. פלאש 90

כאמור, בחדשות 2 דווח כי וינטר הודיע, כביכול, למקורביו כי אם לא ימונה למפקד אוגדה כפי שהובטח לו בעבר, הוא יפרוש מצה''ל בקיץ הקרוב.

לדברי וינטר, הדיווח הבוקר בעיתון "ישראל היום" ולפיו אין כוונה בצה''ל לקדם אותו לתפקיד כלשהו בזמן הקרוב, ''מוכיח שלקצינים דתיים אין איך להתקדם לקצונה הבכירה בצה''ל".

כאמור, הקצין הבכיר הכחיש כי אמר את הדברים ואף הדגיש כי הם אינם עולים בקנה אחד עם תפיסת עולמו ועם דרכי כקצין בצבא הגנה לישראל.