פועל נגד. רן כרמי בוזגלו
פועל נגד. רן כרמי בוזגלושבתאי עוז

ארגוני ימין פנו באחרונה לשר הביטחון אביגדור ליברמן בבקשה להרחיק לאלתר את נשות השמאל הקיצוני מארגון "מחסום watch" מהמחסומים שבהם מוצבים חיילי צה''ל.

רן כרמי בוזגלו מתנועת "ציונות בנחישות" תנועה שהתגבשה במהלך משפטו של אלאור אזריה ומכילה בתוכה קצינים לוחמים ואמהות מרחבי הארץ, אומר לערוץ 7 כי הפעילות נגד מחסום ווטש צריכה להיות גם בעזרת חוקים וגם בפעילות שטח, "אנחנו בקיאים באותה התארגנות חתרנית ועוקבים אחריהן כבר מספר חודשים, הן מציקות לחיילים ומנסות לתפוס אותם בקלקלתם ולהעלות סרטונים ערוכים, בכל מקום שהן מגיעות יורדת רמת הכוננות של החיילים. יש לנו עדויות שבפיגוע בהר אדר היו שם נשות 'מחסום ווטש' שעלבו באחד הלוחמים ואמרו שהוא בושה והבן אדם היה נסער וזה פגע בעירנותו".

לדבריו, נשות ווטש לא יוכלו יותר להסתתר והן יחשפו בקהילות שלהן, "יש לנו דף ברשת עם 40 אלף עוקבים ואנחנו פונים לחיילים ומבקשים מהם לתעד את פעילי השמאל. הצדות יהפכו להיות ניצודות ובמקום שהן יסתתרו מאחורי המצלמות אנחנו רוצים שהן יקבלו אחריות אישית".

"לאחרונה הגענו לסיור של נשות ווטש ותיעדנו אותן, פתאום התחילו להגיע אלינו זיהויים מסתבר שאחת הבנות מעבירה חוג קרמיקה לילדים בצפון ואני בספק אם ההורים ירצו שאישה כזאת תלמד את הילדים וכבר אני אומר לך שמספר נשים שילמו מחיר אישי. השיטה שלי היא מאוד פשוטה טינפת חטפת. כמו שאני לא מסתתר ופועל בגלוי כך הן יישאו באחריות אישית על המעללים שלהן".

רן כרמי פועל גם כדי להגביל את פעילות מחסום ווטש בעזרת חברי כנסת, "אני עובד עם מספר חברי כנסת ביניהם עם סגנית יו"ר הכנסת ח"כ נאוה בוקר על הצעות חוק אנחנו דורשים שפעילי השמאל ולא רק נשות ווטש לא יוכלו לגשת למחסומים במידה והן ייגשו יהיה באחריות מפקד המחסום את האפשרות לעכב אותן עד לבוא המשטרה, להביא אותן לפני שופט, ולהעמיד אותן לדין על הפרעה לעובד ציבור במילוי תפקידו וגם על העלבת עובד ציבור. אני מזכיר לך שאסור לתעד את החיילים ולהעלות את התמונות לרשתות והן עושות את זה".

דוברת "מחסום ווטש" רעיה ירון מסרה לערוץ 7 כי אין בכוונתה להגיב על הדברים.