עמרי כספי
עמרי כספיצילום: ניצן קידר

שישה משחקים התקיימו הלילה (בין ראשון לשני) בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, כשבמוקד היה זה משחקה של האלופה גולדן סטייט מול ברוקלין נטס.

מי שפתח בחמישייה אצל אלופת ה-NBA הוא השחקן הישראלי הראשון בליגת הכדורסל הטובה בעולם, עומרי כספי. עבור הישראלי המצויין היה זה משחקו הראשון במדי האלופה בו הוא פותח בחמישייה כשזה שיחק במשך 23 דקות.

ב-23 הדקות בהן שיחק קלע כספי 12 נקודות עם 6 זריקות מוצלחות מתוך 10 ניסיונות מהשדה, אליהן הוסיף 8 ריבאונדים, 2 חסימות ואסיסט אחד.

אגב, כספי לו זו הייתה הופעה מספר 139 בליגת הכדורסל הטובה בעולם בה הוא פותח בחמישייה של קבוצה, מעמיד עד כה ממוצעים של 11.2 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק במשחקים הללו, לעומת 7 נקודות ו-3.7 ריבאונדים בממוצע במשחקים בהם פתח על הספסל.

הווריורס, קבוצתו של כספי, התקשתה מול החבורה העיקשת של הנטס על אף שכבר הובילו עליהם ב-28 נקודות במהלך הרבע השלישי. יציאתו של סטף קרי בשש עבירות איפשרה למארחים מברוקלין לחזור למשחק, אך היה זה מעט מדי ומאוחר מדי.

אחרי שפתחו את המסע שלהם במזרח בהפסד בבוסטון והזיעו בפילדלפיה, הווריירס הצליחו לגרד ניצחון בברוקלין, כשגברו בסיום בתוצאה 118:111. ללא קווין דוראנט שנפצע ובספק גם למשחק באוקלהומה סיטי בלילה שבין חמישי לשישי, מי שבלט אצל האלופה היו סטף קרי שסיים עם 39 נקודות ב-33 דקות אליהן הוסיף 11 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 3 חטיפות ו-7 איבודים, כשיחד איתו בלטו גם קליי תומפסון שהוסיף 23 נקודות ו-10 ריבאונדים ואנדרה איגודלה שתרם 12 נקודות מהספסל, אותו מספר נקודות כמו לשחקן הישראלי של האלופה, עומרי כספי.