נפתלי בנט
נפתלי בנטצילום: מירי צחי

שר החינוך, נפתלי בנט, תקף הערב (שלישי) בפוסט שפרסם בפייסבוק את העיסוק התקשורתי במציאת הערבי אותו הכה בחברון על פי טענתו דובר ארגון השמאל הקיצוני "שוברים שתיקה".

"כבר יומיים שהתקשורת הישראלית מושקעת כולה בלעזור להוכיח שדובר 'שוברים שתיקה' אכן כיסח ערבים במכות ואינו שקרן כפי שהפרקליטות קבעה. אפילו את תיקי נתניהו הם עזבו לרגע. עד כדי כך", ציין בנט בפתח דבריו.

"הם שולחים כתבים ותחקירנים שלהם כדי לדלות בדלי ראיות; מראיינים באולפנים נותנים לאנשי הארגון להכפיש ללא הפרעה את מערכת המשפט (פתאום זה בסדר? כי אצל אלאור אזריה זה היה אסור)- הכל על מנת שהארגון הבזוי הזה יוכל להמשיך להסתובב בעולם ולהכפיש את חיילי צה״ל מעל כל במה", הוסיף שר החינוך.

לדבריו, "לא משנה להם שלוחם אחר לוחם מהפלוגה אומר בקולו שדין הוא שקרן. הם יעדיפו להאמין לפלסטיני פורע חוק מחברון ולא למחלקה שלמה של לוחמי צה"ל. בלתי נתפס. אחר כך הם מתפלאים שהציבור זועם על התקשורת. איבדתם את העם, חברים".

בסיום הפוסט תקף בנט את יששכרוף, והוסיף לו הצעה מקורית, "מילה לסיום, לך, הדובר המהולל דין יששכרוף: אם אתה מתעקש שכיסחת ערבי באופן בלתי חוקי, ראשית—תתבייש לך. שנית, אולי תעשה לכולנו טובה ובמקום להסתבך בשקרים, פשוט תכניס את עצמך למעצר בית של שנה ותשחרר אותנו מנוכחותך הציבורית הנאלחת".