איתי שגב לקראת המשחק מול ברצלונההאתר הרשמי של מכבי ת"א

מכבי תל אביב, שנמצאת במומנטום חיובי, תנסה לשפר הערב (22:00) את מאזנה ביורוליג כשתתארח אצל אחת הקבוצות החזקות במפעל - ברצלונה הספרדית.

הקבוצה תתייצב למשחק בסגל מלא, כולל כארם משעור שישחק עם מסיכה בשל שבר באפו וארט פראחוסקי שהחלים ממחלה.

מאמן הצהובים, נבן ספאחיה, אמר בתום האימון המסכם כי "כמו כל משחק יורוליג, אנחנו מתכוננים בצורה הטובה ביותר האפשרית, במיוחד למשחק חוץ נגד ברצלונה. הם לא עקביים עד עכשיו, אבל הם קבוצה מאוד מוכשרת ובשני המשחקים האחרונים הם שיחקו כדורסל טוב נגד ולנסיה וניצחו".

"אני חושב שאנחנו מוכנים, אבל אני מקווה שנראה את זה על הפרקט. כל ניצחון נותן לנו עוד ביטחון, אחרי כל משחק אנחנו יודעים עוד קצת על עצמנו. אני חושב שאנחנו קבוצה טובה שיכולה להתמודד מול כל יריבה, אבל כל משחק הוא גם סיפור חדש. אי אפשר להסתמך על מה שקרה", הוסיף ספאחיה.

קפטן הקבוצה, הסנטר איתי שגב, הוסיף כי הקבוצה מרגישה שהיא נמצאת בדרך הנכונה. "אנחנו מקווים להגיע באותה אינטנסיביות שהגענו מול חימקי, לעשות את העבודה שלנו ולחזור עם ניצחון. נצטרך להיות אגרסיביים ולבצע את הדברים בצורה מדויקת כי יש לברצלונה קבוצה אגרסיבית. בסופו של דבר מה שמנצח משחקים זה לחימה, אגרסיביות ולב".

מאמן ברצלונה, סיטו אלונסו, מתייחס לצהובים כיריבים שקולים. "מכבי יריבה מאוד מסוכנת בשלב זה. יש להם כרגע חמישה ניצחונות ונראה שהם במומנטום טוב. מכבי קבוצה שמשחקת אגרסיבי, יש לה הגנה קשוחה ושחקנים בצבע שמקשים על היריבה. אנחנו חייבים להגיע לרמת האינטנסיביות שלהם אם אנחנו רוצים לנצח".