במשך שנים הימין גדל עם פלסטר על הפה

בכנס העיתונאים השנתי המתקיים באילת נערך (שני) פאנל על השפעת העיתון ''ישראל היום'' על שוק התקשורת בישראל, עשר שנים לאחר הקמתו.

במהלך הפאנל עלה לדיון החוק לסגירת ישראל היום שיזם ח''כ איתן כבל (המחנה הציוני).

"אני יודע שהיום טעיתי באופן שבו הובלתי את המהלך'', הודה כבל. ''המהלך היה צריך להיות דרך הממונה על ההגבלים העסקיים, אבל זה דברים שעולים תוך כדי תנועה. בדיעבד זה לא היה נכון ללכת על המהלך דרך החוק".

כבל טען כי "ישראל היום אינו פועל על פי אמות מידה כלכליות. חוץ מליהטוט ברחבה אין תשובות ברורות לטענה שהעיתון, באופן שהוא פועל, מרסק את העיתונות הכתובה, שכל כך חשובה לכאורה לבועז ביסמוט".

איש התקשורת ד''ר דרור אידר, עורך הדעות בעיתון ''ישראל היום'', תקף: "אסור שתהיה תקשורת לימין? 300 אתרים משמאל ואחד מימין, ואתם רוצים לסתום את זה. זו חרפה, כולם עם מסכות. חרפה. נמשיך, נהיה הכי גדולים, הכי חזקים, בשביל שנים. גדלנו במשך שנים עם פלסטר על הפה".

איש התקשורת יעקב אחימאיר אמר כי "השנאה לעיתון נובעת משנאה לבנימין נתניהו. אילו סורוס היה מוציא עיתון כזה לא היה כל הדיון הזה. אין שום פסול בעיתון שתומך במדיניות של ראש הממשלה. זה הפלורליזם של העיתונות וזה מבורך.

''צריך לשים את הדברים על השולחן - כל ההתנפלות של עיתוני השמאל זה בגלל התמיכה של ישראל היום בנתניהו. זה לא חופש עיתונות. צריך לתת ביטוי לכל הדעות'', אמר אחימאיר.