חדרי הבריחה  כובשים את המלונות
חדרי הבריחה כובשים את המלונותpexels

בישראל זוכים חדרי הבריחה לפופולאריות רבה, וההוכחה לכך היא מאות חדרי הבריחה שנפתחו וממשיכים להיפתח בארץ להנאת המשתתפים. כעת, מצטרפים גם בתי המלון לחגיגה, ומציעים לנופשים במלון חוויית חדר בריחה ייחודית ואיכותית.

עולים על הרכבת

במספר רשתות מובילות בתחום המלונאות בישראל זיהו את הפוטנציאל הגדול של חדרי הבריחה, והחליטו לפנק את אורחי הרשת בחוויית חדר בריחה מהנה ומאתגרת, להעשרת אפשרויות הפנאי עבור הנופשים. נכון שחלק גדול מאיתנו רוצים להגיע למלון ופשוט לנוח, אך אין תחליף לאדרנלין, למסתורין ולעוצמת החוויה שתפיקו מן הביקור בחדרי הבריחה האיכותיים אותם מציע לכם המלון. זוהי אפשרות לשדרג את החופשה, ולהוסיף לה מימד ייחודי ובלתי נשכח.

חדר בריחה פרטי

אמנם חדרי הבריחה הקיימים בישראל נמצאים בפריסה ארצית רחבה, ובצאתכם לחופשה במלון, תוכלו תמיד להזמין חדר בריחה בקרבת מקום. אך אין להשוות בין חדר בריחה הממוקם במלון עצמו, ובין חדר בריחה אליו אתה צריך להגיע בכוחות עצמך באמצעי תחבורה כלשהו. כאשר חדר הבריחה נמצא במלון, אינך נדרש להתאמץ כלל, פשוט לתאם את המועד הנוח לך, ולהתייצב בחדר בשעה הנכונה. חדר בריחה בבית מלון מעניק לך חווית V.I.P בנוסף להנאה הגדולה מהמשחק עצמו. יתירה מכך, חדרי הבריחה מעוצבים במיוחד עבור בית המלון המארח אותם, על ידי טובי המעצבים בתחום.

ליהנות מכל העולמות

בניית חדרי בריחה בבתי מלון מאפשרת לאורחי המלון ליהנות מכל העולמות. מצד אחד – אירוח מפנק במלון יוקרתי, ומצד שני – חווית אקסטרים של חדר בריחה ברמה גבוהה, שנבנה במיוחד עבור אורחי המלון ונותן להם ערך מוסף בחופשה, במיוחד כאשר מדובר בחופשה עם הילדים או בחופשה בזמן החורף כאשר אפשרויות הבילוי בים או בבריכה מוגבלות.

היכונו למשימה

חדרי הבריחה מאפשרים לכל אדם להיות גיבור לשעה, ולכל חבורה להתגבש לכדי קבוצה איכותית המתמודדת עם אתגרים קשים ויכולה להם, ועתה החוויה אפשרית גם בבתי המלון.

פוטנציאל עסקי

פרט להיותו של חדר בריחה במלון אטרקצייה בידורית, מדובר על פעילות בעלת פוטנציאל עסקי משמעותי וסינרגטי למלון. חדר בריחה הוא בסופו של דבר נכס נדלני שיש לתפעל ואין כמו מערכת משומנת של מלון לניהול של פעילות שכזו. מה גם שחדר בריחה מהווה אטרקציה ומוקד משיכה של קהלים למלון, לבתי הקפה ולמסעדה של המלון. כך שבסופו של דבר מהצד של המלון מדובר על פעילות עסקית שעושה שכל, תואמת ומשלימה את יתר הפעילויות העסקיות של המלון.


ועד לחופשה הבאה שלכם, אתר בוק אסקייפרום מציע לכם מאות חדרי בריחה משובחים בכל רחבי הארץ, כולל חדרי בריחה במלונות, מתוכם תוכלו לבחור ולהזמין את חדר הבריחה המתאים עבורכם ביותר. צאו לבלות, ואל תשכחו, חדר הבריחה הוא משחק כייפי, והמשימה העיקרית שלכם היא פשוט ליהנות. ואם אתם במקרה בעלים של בית מלון, או סתם חושבים על לארגן חופשה משפחתית לקראת חנוכה הקרב ובא - הנה לכם עוד סיבה לברוח מהפסטיגלים ולצאת לבית מלון, כי אין לנו ספק שמבילוי בחדר בריחה גם אתם תהנו.