גפני במדי הפועל ת"א הערב
גפני במדי הפועל ת"א הערבצילום: אלן שיבר, מנהלת הליגה

חזרו מהפגרה. את הסל הראשון בתולדות היכל הדרייב-אין שבתל אביב קלע טוני גפני. היה זה עת השחקן הזר הנפלא לבש את מדי האדומים מהבירה, הפועל ירושלים.

בקדנציה השלישית שלו בקבוצה מישראל, אחרי ששיחק במדי הפועל גלבוע/גליל משחק אחד ושנתיים במדי הפועל ירושלים, זכר ההיכל התל אביבי חסד לגפני שסחף את קבוצתו החדשה, הפועל ת"א לניצחון ראשון אחרי שני הפסדים בליגת העל שבכדורסל.

אחרי פגרת הנבחרת חזרה הפועל תל אביב לנצח כשגפני קולע 23 נקודות בניצחון של האדומים מת"א שכל כך חיכו לשחקן מחוייב ואיכותי כמו גפני. 24 נקודות של דרו קרופורד, שחקנה של מכבי ראשון לציון לא הספיקו לו מול הנחישות של האדומים מת"א שנהנו מעוד ערב תצוגה גדול של אוהדיהם.

שתי הקבוצות, הפועל ת"א ומכבי ראשון לציון מדורגות במקום הנמוך ביותר מבין כל קבוצות ליגת העל בזריקות מעבר לקשת השלוש. הערב, שוב מיעטו לזרוק אך עם יכולת גבוהה של גפני בתוספת לחזרתו לכושר של רביב לימונד ועוד ערב טוב של אדריאן בנקס וג'רל מקניל, זה הספיק לתל אביבים כדי לרשום ניצחון רביעי העונה מול ארבעה הפסדים.

קלעו להפועל תל אביב: טוני גפני 23 נקודות, רביב לימונד 18, אדריאן בנקס 13, ג'רל מקניל 13, ג'ף אלן 9, תומר גינת 9, רפי מנקו 6 , טיווין מקי 4.

למכבי ראשון לציון: דרו קרופורד 24, מארק טולפסן 13, מרפי הולוואי 11, ג'ייסון סיגרס 10, עידן זלמנסון 8, עודד ברנדוויין 8, ניצן חנוכי 6, אבי בן שימול 4, יניב סולומון 2.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור השמיני בליגת העל שבכדורסל, ניצחה הפועל חולון את עירוני נס ציונה בתוצאה 86:92, כשזו שבה מפיגור דו-ספרתי פעמיים בדרך לניצחון שישי ברציפות. גלן רייס ג'וניור שוב היה למצטיין בשורות חולון כשסיים את המשחק עם 25 נקודות.