ליבני: נתניהו איבד את השליטה וצריך לאבד את השלטון

יו"ר התנועה, ח"כ ציפי לבני, פתחה היום (שני) את ישיבת סיעת המחנה הציוני במתקפה חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"לפני יותר מעשרים שנה הסתכלתי על הילדים שלי ושאלתי את עצמי מה אני משאירה להם - ונכנסתי לפוליטיקה. שלשום שאלו את עצמם עשרות אלפי ישראלים הגונים מה הם משאירים לילדים שלהם ויצאו לרחובות והוכיחו שיש תקווה", אמרה.

"ישראלים פטריוטים וישרים ניצחו את חוק ההמלצות הרע הזה והם ינצחו בבחירות - אנחנו ננצח בבחירות", קבעה לבני.

לדבריה, "זה מאבק על המדינה שלנו - לא של ביבי, לא של ביטן, שלנו. הממשלה קיבלה פיקדון יקר ובמקום לשמור עליו עבורנו, הם לקחו לעצמם ועכשיו הם צריכים להחזיר את הפיקדון לאזרחי מדינת ישראל. השבוע ברור שנתניהו איבד את השליטה וצריך לאבד את השלטון".

לבני פנתה לחברי הליכוד, "אני אומרת לנאמני נתניהו: ראיתם איך הוא זרק את חברי הכנסת הנאמנים לו ביותר והשאיר אותם שוכבים על הגדר אחרי שהיו מוכנים להתאבד פוליטית. זה נתניהו - הוא עצמו, לא אף אחד אחר ולא הציבור הרחב".

"לא רק מהציבור נתניהו מנותק אלא גם מהמציאות הבטחונית, שמתעצבת על גבולנו הצפוני. נתניהו מדבר על פריחה מדינית אבל מדינאות אמיתית היא קיבוע האינטרסים הביטחוניים של ישראל ופעם אחר פעם נקבעות סביבנו עובדות בשטח שמסכנות אותנו כי נתניהו לא יודע להוביל מהלכים מדיניים", הוסיפה לבני.

"אני יודעת איך לרתום את העולם לאינטרסים של ישראל. אנחנו ישרים ובצד הנכון במלחמה מול המושחתים ולכן בצד הנכון של ההיסטוריה", חתמה לבני את דבריה.