טל ברמן ואביעד קיסוס, המגישים תוכנית בידור ברדיו FM99, סירבו להאמין לנתונים המראים שנשים אינן פחות אלימות מגברים בתוך המשפחה.

במסגרת הפינה הקבועה של גולן נוחיאן העוסקת בענייני פרסום, התייחס נוחיאן לפרסומות של ויצו, המציגות ילדים כקורבנות של אלימות שאבא מפעיל נגד אמא. הפרסומות מראות ילדים-שחקנים שאומרים "כשאהיה גדול אני רוצה להיות קוסם, ואז אעשה קסם כדי שאבא יפסיק להכאיב לאמא".

נוחיאן ציטט מדברי הביקורת של הח"מ, לפיהן הפרסומות הן "נבזיות" משום שהן מגייסות את הילדים נגד האבות, בזמן שמרבית האלימות נגד ילדים מופעלת בכלל ע"י אמהות ולא ע"י אבות. בנוסף, המחקרים מראים שנשים לא פחות אלימות מגברים במסגרת הזוגיות (אם כי פחות חזקות וגורמות פחות נזק).

ברמן וקיסוס סירבו להשתכנע במידע והעדיפו לזרום עם התקינות הפוליטית. הקמפיין של ויצו הוא "קמפיין טוב", אמר ברמן, שהביע אי-נחת מעצם העלאת הביקורת ע"י נוחיאן. הוא וקיסוס אמרו שהם מתקשים להאמין שהנתונים הנגדיים נכונים ומדויקים. "אני מניח שבאחוזים הפער [בין אלימות גברים ונשים] הוא אדיר", אמר ברמן, וקיסוס הזכיר שניתן לעשות מניפולציות בסטטיסטיקות.

מול המתקפה המשולבת הסכים נוחיאן ש"ויצו יודעים מה הם עושים כשהם עושים קמפיין על ילדים שרוצים להעלים את אבא שלהם". קיסוס סיכם כי יום המאבק באלימות נגד נשים הוא דבר "מאוד מאוד חשוב שיש להתייחס אליו כמו שהוא".

אביעד וקיסוס סירבו לאפשר לנו להגיב בתוכניתם על הטענות שהשמיעו לגבי אמינות הנתונים שציטטנו.

קמפיין ויצו: "נבזות"

הכותב הוא אב לשניים ויו"ר תנועת המשפחה.