מכבי תל אביב של העונה הנוכחית, בניגוד לעונות האחרונות, היא קבוצה שיודעת לנצח משחקים ברבע האחרון.

אחרי 30 דקות צמודות יחסית ורבע רביעי הפכפך, גברו הצהובים על ולנסיה הספרדית 91-94, ורשמו ניצחון נוסף במסגרת היורוליג.

ארט פראחוסקי, שבאחרונה התגברו הדיבורים סביב חולשתו, נתן את אחד המשחקים היותר טובים שלו העונה. גם דשון תומאס, שהתחיל את המשחק חלש יחסית, ירד מהמגרש כאחד מאנשי המפתח בניצחון הזה.

פתיחת המשחק היתה כאמור, צמודה. הספרדים ירו ללא אבחנה מעבר לקשת, אבל ג'ון דיברתולומיאו ודשון תומאס דאגו שהיתרון יישאר צהוב בתום הרבע הראשון, 21-25.

מרטינס ופלייס מולנסיה דאגו להשאיר את האורחים קרוב, אריק גרין נתן מהלך של ארבע נקודות אחרי שלשה ועבירה והיה נראה שהספרדים עומדים לרדת למחצית ביתרון, אבל אז הגיע פראחוסקי עם סל נהדר על הבאזר והישווה 46-46 בהפסקה.

פייר ג'קסון פתח את המחצית הראשונה עם נקודות בפחות מ-40 שניות ושלשה של ג'ונה בולדן הגדילה את הפער ל-9.

האורחים לא ויתרו והמשיחו את מטווח השלשות שלהם, כשהם מצליחים בכל פעם להישאר מספיק קרובים כדי שהמשחק יישאר פתוח. בתום הרבע השלישי היתרון היה של הצהובים, 65-69.

מכבי תל אביב הגדילה את היתרון בזכות נקודות של דשון תומאס ונוריס קול, אבל ולנסיה לחצה על הדוושה וגרין מוביל אותה להיצמד שוב למכבי.

תומאס בשתי שלשות פתח פער של 11, 79-88, אבל ולנסיה נתנה פוש אחרון והצליחה להתקרב עד להפרש 3 לצהובים, שהספיקו לאבד כדור קריטי בשניות הסיום, אבל להותיר את הניצחון ביד אליהו.

למכבי תל אביב קלעו: למכבי תל אביב קלעו: ג'קסון 21, תומאס 20, פראחוסקי 14, קול 12, רול 8 (6 אסיסטים), טיוס 6 (8 ריבאונדים), דיברתולומיאו 6, בולדן 5, קיין 2.