שחקני אשדוד חוגגים הערב ניצחון דרמטי
שחקני אשדוד חוגגים הערב ניצחון דרמטיצילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה

בשני ביקוריה האחרונים של הפועל ת"א באולם הקריה שבאשדוד, יצאה זו עם ניצחונות בפער דו-ספרתי. הערב (שני) הניצחון נשאר אצל המקומיים בתום דרמה גדולה ובפער של שתי נקודות בלבד, אחרי 80:82.

האדומים מת"א שהפסדם הראשון במשחק חוץ בשנתם הראשונה והמחודשת בליגה הבכירה היה באשדוד, הגיעו הערב לאולם הדרומי אחרי הניצחון הגדול על מכבי ראשל"צ וכשהנתונים הסטטיסטיים לטובתם - עם חמישה ניצחונות מששת משחקיה האחרונים במסגרת העונה הרגילה.

מנגד, האשדודים שכבר הספיקו להפסיד העונה בכל המשחקים הצמודים בהם לקחו חלק, רצו לעשות למזל הרע סוף. והפעם זה עבד להם לא רע בכלל.

מי שהיה אחראי על הניצחון הדרמטי הערב היה לא אחר מאשר הרכש החדש של אשדוד, גיל אמיתי הצעיר. הרכז בן ה-28, שחתם בשורות אשדוד אך לפני שבועיים בלבד, הגיע מנס ציונה וסחף את קבוצתו החדשה לניצחון חשוב, כזה שבעיקר חילץ אותם מעוד הפסד בתוצאה צמודה.

אמיתי, עבורו אשדוד מהווה תחנה שישית בקריירת הכדורסל שלו, החל את הקריירה בבני השרון בעונת 08/09, אך כעבור שנה חזר לקבוצת האם שלו, הפועל כפר סבא ושיחק בה בליגה הלאומית. אחרי שעבר גם במ.כ הבקעה, הצטרף להפועל חולון בעונת 11/12, ובמהלכה עבר לעירוני ר"ג. בקיץ 2012 הגיע לראשונה לעירוני נס ציונה, עלה איתה לליגת ווינר סל ונשאר לשנתיים נוספות.

אמיתי גם מכיר את חדר ההלבשה האדום מת"א, כשבעונת 2015/16 שיחק מעט בשורות הקבוצה אותה ניצח הערב וכן בעירוני נהריה.

עם שלשה גדולה הערב שקבעה 79:82, ניצח אמיתי את התל אביבים וקטע רצף של ארבעה הפסדים רצופים, כשאשדוד חוזרת מפיגור דו-ספרתי לניצחון דרמטי.