בלקמן הערב מול פתח תקווה. רע מאוד
בלקמן הערב מול פתח תקווה. רע מאודצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

עכשיו זה סופי. מכבי ת"א רשמה הערב (שני) שפל חדש כשסיימה בתיקו 0:0 את משחקה מול מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל שבכדורגל.

עם תוצאת התיקו הזו, שהינה תוצאת תיקו שלישי ברציפות עבור התל אביבים, סוגרת מכבי ת"א את הסיבוב הראשון של ליגת העל שבכדורגל עם המאזן הגרוע ביותר שלה מזה 6 שנים, כשהיא עם פחות מ-24 נקודות.

אחרי שהעניק ראיון שנוי במחלוקת לכלי תקשורת באיראן, ג'ורדי קרויף, המאמן ההולנדי של המכבים מת"א שזז מעמדת המנהל המקצועי העונה לעמדת המאמן הראשי, עשוי להודיע על התפטרותו כשקבוצתו נראתה שוב רע תחתיו.

למעשה, שתי הקבוצות הציגו הערב משחק חלש במיוחד, בניגוד גמור למצופה מהמשחק המרכזי שנעל את הסיבוב הראשון של עונת 2017/18 בליגת העל שבכדורגל. מי שיכולה להתנחם מהתוצאה היא מכבי פתח תקוה, שקוטעת רצף הפסדים ומשפרת את מאזנה ל-15 נקודות.

וידאר קיארטנסון, החלוץ האיסלנדי שלא כבש ב-687 הדקות האחרונות שלו במדי מכבי תל אביב בכל המסגרות, מאז שער הליגה לרשת בני יהודה ב-15 באוקטובר, המשיך את הבצורת שלו ושל קבוצתו. האליפות תברח?

אחרי שהודחה משלב הבתים של הליגה האירופית, כשברגע האחרון הצליחה להימנע מלרשום היסטוריה שלילית בתולדות המפעל השני בחשיבותו בכדורגל האירופי, כשכבשה שער זכות במשחקה האחרון מול וויאריאל, לצהובים מת"א ולמאמנם ההולנדי כבר אין תירוצים ליכולת העלובה. הגיע הזמן להיפרד.