כספי במדי הנבחרת. הישראלי עושה חיל בליגה הטובה בעולם
כספי במדי הנבחרת. הישראלי עושה חיל בליגה הטובה בעולםצילום: האתר הרשמי של פיב"א

הפעם האחרונה בה עומרי כספי, השחקן הישראלי הבכיר בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, הוריד מעל תשעה כדורים חוזרים הייתה לפני שנה בדיוק.

הבוקר (שלישי) הגיע כספי לשיאו העונתי בריבאונדים כשהוריד תשעה כאלו בניצחון 104:111 על פורטלנד.

הישראלי הבכיר פתח בחמישייה של האלופה גולדן סטייט, כשהחליף את דריימונד גרין הפצוע, וב-25 דקות קלע 11 נקודות והוסיף שלושה אסיסטים.

עבור האלופה גולדן סטייט מדובר בניצחון שביעי ברציפות, כזה שהושג ללא דריימונד גרין וסטף קרי הפצועים. נראה כי עד למשחק מול סגניתם, קליבלנד קאבלירס בהמשך החודש, אם לא תתרחש הפתעה גדולה, האלופה גולדן סטייט לא צפויה להתקשות במטרה לצבור ניצחונות נוספים.

הישראלי הבכיר כספי, קלע ב-14 הדקות שקיבל במהלך המחצית הראשונה 8 נקודות, 7 מתוכן כבר ברבע הראשון, הוריד 5 כדורים חוזרים והוסיף אליהם אסיסט אחד. יחד עם משחקו הטוב של כספי, היה זה קווין דוראנט שסחף את האלופה לניצחון כשזה עשה ככל העולה על רוחו ולהפסקת המחצית ירדו כשהם מובילים בבטחה עם 47:60.

האלופה לא הורידה רגל מהגז במהלך הרבע השלישי, כשפתחה כבר פער בן 21 נקודות עם 59:80, אך בהמשך הצליחו שחקני פורטלנד למזער נזקים. זה הספיק להם להפסיד בהפרש של 7 נקודות בלבד.

דוראנט כמובן סיים כקלע המוביל עם 28 נקודות, 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות, קליי תומפסון הוסיף 24 נקודות משלו וכספי סיים עם 11 נקודות אישיות.